Hey hallo,
Ik heb de duitse german truck simulator met daar over heen een english language mod.
Met de english language mod zie je geen plaats/stads namen op je map. ( waarschijnlijk vergeten te vertalen door de modder)
Nu kreeg een mailtje ( in game) dat ik 3 garages kon kopen voor 25.000 per stuk, te Rostock, dortmund en nog een die ik me nou even niet kan herrinneren( die ik pas zag wanneer ik dus gewoon de duitse language gebruikte).
Nu kom ik in Rostock, wil ik de garage kopen, staat er 75.000. Ik denk... ooh misschien een bug, staat er 75k ipv 25k.
ik koop hem, kost hij alsnog 75.000
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
gr
Tom
Garage bug???
Re: Garage bug???
misschien is die aanbieding al afgelopen (ik weet niet of dat kan hoor)
al die garages kosten 75000 na mijn weten denk dat er stond dat jke in die 3 plaatsen een garage kon kopen voor 75000 per garage
ja, waarom zouden ze je dan een mailtje sturen met een aanbieding van ''wij hebben een speciale aanbieding voor jou, in 3 plaatsen een garage voor 75000 euro'' terwijl ze normaal ook gewoon 75000 euro kosten
dus lees zijn bericht even goed door voordat je reageert
normaal kosten ze allemaal idd. 75000 euro, maal als je zo'n aanbieding krijgt, kosten ze in 3 plaatsen 25000 euro
dus lees zijn bericht even goed door voordat je reageert
normaal kosten ze allemaal idd. 75000 euro, maal als je zo'n aanbieding krijgt, kosten ze in 3 plaatsen 25000 euro
zie je geen steden en plaatsnamen op de map? bij mij wel en ik heb het er op gezet.(english language mod)handshot schreef:Hey hallo,
Ik heb de duitse german truck simulator met daar over heen een english language mod.
Met de english language mod zie je geen plaats/stads namen op je map. ( waarschijnlijk vergeten te vertalen door de modder)
Nu kreeg een mailtje ( in game) dat ik 3 garages kon kopen voor 25.000 per stuk, te Rostock, dortmund en nog een die ik me nou even niet kan herrinneren( die ik pas zag wanneer ik dus gewoon de duitse language gebruikte).
Nu kom ik in Rostock, wil ik de garage kopen, staat er 75.000. Ik denk... ooh misschien een bug, staat er 75k ipv 25k.
ik koop hem, kost hij alsnog 75.000
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
gr
Tom
misschien licht het er aan dat de aanbieden verlopen was? dan staat er meestal een rode tekst boven het bericht als je het opent.

update:
sorry berr, had je berichtje niet gezien