personeel, nut of geen nut?

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
retep45
Lid
Lid

personeel, nut of geen nut?

Bericht door retep45 »

Ik probeer het te spelen zonder cheats en zo, dus heb heel wat uurtjes gereden om genoeg geld bij elkaar te rijden
om zo bedrijfpanden en trucks te kopen en personeel in te huren, maar na een ritje of 2 leveren die steeds minder op
en beginnen ze al geld te kosten ipv op te leveren, dus wat doe ik dan fout? Want je kunt alleen maar al die zooi aanschaffen en personeel aannemen, maar voor de rest kun je niks instellen of zo, dus moet je maar afwachten wat er binnen komt,
en dat is bitter weinig, want dat begint met +- 2000 euro en zakt dan al snel naar niks, en moet er zelfs geld bij,
dus zonde van al die tonnen die ik er in gestoken heb. :thumbdown:
Verder heeft het ook geen nut om met een eigen vrachtwagen te rijden, want als je een klapper maakt, moet je de schade
zelf betalen, en als je voor een ander rijd, betaald de opdrachtgever dat, dus ben je beter af om voor een ander te werken, of zie ik dat verkeerd?
Verder is 1 ding wel perfect gelukt, en dat is de AI van de personenwagens, want daar zitten net als irl hele vervelende
mensen tussen die gruwelijk in de weg rijden, al dan niet met een slakkegangetje, en gewoon voorrang nemen daar waar ze het niet hebben. 8-)
Verder een geweldig en vooral verslavend spel hoor, maar voordat het perfect is, zijn we een deeltje of 10 verder. ;)
Btw, de volgende versie zou op elke vrachtwagen een scheepshoorn moeten hebben, die in-de-wegrijders een hartwip bezorgt waardoor ze meteen aan de kant vliegen. TOET!!! En nou aan de kant vedomme! :mrgreen:
retep45
Lid
Lid

Re: personeel, nut of geen nut?

Bericht door retep45 »

btw, in afwachting van reacties, ben ik nog even een ritje doen, dus tot laters!
retep45
Lid
Lid

Bericht door retep45 »

Ik ben er dus achter gekomen dat je je nieuwe chauffeurs eerst de skills voor lange afstanden moet instellen, want dan
komt er tenminste meer geld in het laatje. Wel jammer dat je niet zelf hun vracht en route kunt instellen,
want dat zou wel een leuke afwisseling zijn geweest.
stefboy897
Lid
Lid

Bericht door stefboy897 »

Klopt en hoe langer je personeel in dienst is hoe meer ze gaan opleveren en het is mischien wel iets voordeliger om als huurchauffeur te rijden maar je wil natuurlijk ook een beetje een mooi wagenpark dus ik zou wel een eigen truck kopen dat is mijn mening maar je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt veel succes!
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
hardcorehooligan
Lid
Lid

Bericht door hardcorehooligan »

retep45 schreef:Ik ben er dus achter gekomen dat je je nieuwe chauffeurs eerst de skills voor lange afstanden moet instellen, want dan
komt er tenminste meer geld in het laatje. Wel jammer dat je niet zelf hun vracht en route kunt instellen,
Wat ik altijd doe als ik een nieuwe chauf aan neem is: ik zet hem eerst op eco-driving skills daarna lange-afstand skills
en daarna ADR aangezien dat meestal de hoogste prijs per km heeft
retep45
Lid
Lid

Bericht door retep45 »

hardcorehooligan schreef:
retep45 schreef:Ik ben er dus achter gekomen dat je je nieuwe chauffeurs eerst de skills voor lange afstanden moet instellen, want dan
Wat ik altijd doe als ik een nieuwe chauf aan neem is: ik zet hem eerst op eco-driving skills daarna lange-afstand skills
en daarna ADR aangezien dat meestal de hoogste prijs per km heeft
Ik zet ze eerst op lange afstanden, want korte ritjes zijn er niet zo heel veel. Daarna zet ik ze op adr en later
op kostbare vracht, dan breekbare vracht, dan leveringen die op tijd moeten zijn, en als allerlaatste efco driving,
omdat dat laatste weinig opleverd.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”