om zo bedrijfpanden en trucks te kopen en personeel in te huren, maar na een ritje of 2 leveren die steeds minder op
en beginnen ze al geld te kosten ipv op te leveren, dus wat doe ik dan fout? Want je kunt alleen maar al die zooi aanschaffen en personeel aannemen, maar voor de rest kun je niks instellen of zo, dus moet je maar afwachten wat er binnen komt,
en dat is bitter weinig, want dat begint met +- 2000 euro en zakt dan al snel naar niks, en moet er zelfs geld bij,
dus zonde van al die tonnen die ik er in gestoken heb.

Verder heeft het ook geen nut om met een eigen vrachtwagen te rijden, want als je een klapper maakt, moet je de schade
zelf betalen, en als je voor een ander rijd, betaald de opdrachtgever dat, dus ben je beter af om voor een ander te werken, of zie ik dat verkeerd?
Verder is 1 ding wel perfect gelukt, en dat is de AI van de personenwagens, want daar zitten net als irl hele vervelende
mensen tussen die gruwelijk in de weg rijden, al dan niet met een slakkegangetje, en gewoon voorrang nemen daar waar ze het niet hebben.

Verder een geweldig en vooral verslavend spel hoor, maar voordat het perfect is, zijn we een deeltje of 10 verder.

Btw, de volgende versie zou op elke vrachtwagen een scheepshoorn moeten hebben, die in-de-wegrijders een hartwip bezorgt waardoor ze meteen aan de kant vliegen. TOET!!! En nou aan de kant vedomme!