Stuurwiel
-
- Lid
Stuurwiel
Zijn er mensen die trucksimulator 2 met een stuurwiel rijden? Graag hoor ik dan wel stuur je hebt en of dit goed werkt. Ik heb er namelijk al verschillende gezien maar in beschrijvingen lees ik dat niet alle stuurwielen en pendale goed reageren op dit spel.
Re: Stuurwiel
ik heb een logitech driving force gt en dat werkt prima in et2 force feedback werkt ook
900 grade draaien 2.5 x rond
maar binnenkort heb ik een logitech G27
900 grade draaien 2.5 x rond
maar binnenkort heb ik een logitech G27
Via de verkoop sectie op de homepage staan geschikte stuurwielen voor de truck games gesorteerd op budget.
-
- Lid
Ik had dat afgezien maar als je bij de reviews kijkt zijn de meningen nog al verschillend
-
- Lid
Marco, ieder heeft zen eigen mening, de éne heeft liever de koppelpedaal, de andere niet, sommige zijn al blij met een 360° stuurwiel, de ander wil een 900°,...
Zelf heb ik een Logitech Driving Force GT en ben er vol lof over, maar ik heb dan ook nog geen ander stuur gehad dus kan over de andere niets zeggen.
Wat vind jij belangrijk?
360 of 900°, met koppelpedaal of zonder, prijs, mag het wat kosten of liever goedkoper,...
Heb je race spelen? Wat heb je nodig voor deze, dit speelt allemaal mee in je beslissing.
Deze vragen moet je jezelf stellen en zo ga je al een kleine selectie maken waaruit je dan nog moet kiezen welke je wil.
Zelf heb ik een Logitech Driving Force GT en ben er vol lof over, maar ik heb dan ook nog geen ander stuur gehad dus kan over de andere niets zeggen.
Wat vind jij belangrijk?
360 of 900°, met koppelpedaal of zonder, prijs, mag het wat kosten of liever goedkoper,...
Heb je race spelen? Wat heb je nodig voor deze, dit speelt allemaal mee in je beslissing.
Deze vragen moet je jezelf stellen en zo ga je al een kleine selectie maken waaruit je dan nog moet kiezen welke je wil.
Ik heb de logitech g27 en ben er erg tevreden mee, maar het heeft wel zen prijsje. Het koppelings pedaal functioneert perfect dus ik zou voor die gaan maar dat is jouwkeus. 

Ik heb nog een logitech G27 te koop voor mensen die interesse hebben?
Goedemiddag,
Ik heb enkele vragen over stuurwielen - met name over de G27:
Moet je zo'n stuur (bv de G27) nog afstellen als je er 1 hebt aangeschaft?
Het stuur is comptabel met PC (Windows7?) en PS3 toch?
Ben je verplicht de koppeling te gaan gebruiken voor het spel als je bijvoorbeeld 3 pedalen hebt?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ben je verplicht de koppeling te gaan gebruiken voor het spel als je bijvoorbeeld 3 pedalen hebt?
je kan hem afstellen via een logitech programma, ja je kan hem gebruiken zowel op de pc als op de ps3Valcake schreef:Goedemiddag,
je bent niet verplicht deze te gebruiken, kan je in game afstellen!
ik heb sinds 2 dagen ook een G27 in het bezit ik ben er heel blij mee
ik vindt het een fijn stuurwiel
ik vindt het leuk om hem te gebruiken
ik vindt het een fijn stuurwiel
ik vindt het leuk om hem te gebruiken