Hallo is het niet mogelijk een mod ofzo te maken, dat je je personeel met de trucks kan zien rijden, dus je niet alleen je concurentie vrachtwagens, maar ook jou truckers en personeel, en het zou nog mooier zijn, om net als bij across america enzo ietss van een mobilophone te maken, dat je ook met het personeel kan praten enzo.
groetjes: kevin
zoek een mod voor je personeel te zien rijden
Re: zoek een mod voor je personeel te zien rijden
Die mod is er nog niet en zal denk ik ook niet kome
Ik ben hier ook erg geinterreseerd in.
Vind het ook jammer dat ik mijn chaufeurs niet kan zien rijden, Of dat ze bijvoorbeeld altijd naar hun standplaats terug zouden komen. (of een distributie centrum, of iets dergelijks)
Vind het ook jammer dat ik mijn chaufeurs niet kan zien rijden, Of dat ze bijvoorbeeld altijd naar hun standplaats terug zouden komen. (of een distributie centrum, of iets dergelijks)
Ze rijden terug naar hun standplaats hoor.
Inderdaad. Ze gaan altijd meteen terug naar de garage, met of zonder terugvracht. Ze reizen niet door heel Europa zoals je zelf doet.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Als je je personeel toch verspreid over verschillende garages dan zou je ze wel overal zien toch ?
Kom op met die mod zo moeilijk is dat toch niet
Kom op met die mod zo moeilijk is dat toch niet

Maar ik denk niet dat die mod er ooit zal komen. Dat zou te ingewikkeld zijn voor een modder en zal door SCS gecodeerd moeten worden...
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
En dat zal SCS niet doen.
-
- Lid
- Contacteer:
rick728 schreef:Me wat heeft dat nu weer voor een nut om te reageren: dat zouw gaaf zijn hij vraagt je mening niet, ennee die mod is er nog niet en zal denk ik ook niet kome
maakt niet uit, vind ik hij mag gewoon ook zijn mening geven hoor.
ik ben zelf geen modder, weet ook niet hoe het moet, maar de vraag is dus dan ook of er een modder is die hiervoor zou willen en kunnen gaan.

dit is wel mogelijk, kijk maar naar 18WoS pedal to the Metal hier zie je duidelijk je chauffeurs rijden en kan je ook met elkaar praten