haaay
ik vraag me af of er voor gts 1.32 mappen bestaan waar veel belgische steden instaan of waar belgie volledig in staat ik zelf vind er geen moest er iemand zo iets hebben of weten waar ik ze kan vinden zou je dan link willen sturen via prive bericht
belgische kaart
belgische kaart
KEEP HARDCORE ALIVE!! - HARDCORE4LIFE
Re: belgische kaart
moest da bestaan zou ik die ook wel willen, der is en mod maar er is alleen brussel 

echt ik vind ook allen brussel wil een kaart met alle steden enzo van belgie..
als iemand een map kan maken zou iemand dat eens willen proberen denk da je er veel belge plezier mee zou doen
groetjes mike01
als iemand een map kan maken zou iemand dat eens willen proberen denk da je er veel belge plezier mee zou doen
groetjes mike01
- etssuperfan
- Lid
Kun je beter w8ten totdat ets 2 uitkomt. Want ik denk dat niet veel mensen zin hebben om nog zo'n map te maken.
hoeveel belgische steden heb ge op ets2 dan
heb de volledige kaart van europa, maar die speel ik niet meer omdat het crasht op één van mijn andere mod, bij mij weten juist brussel da er op staat 

het zou tof zijn als er steden en gemeente op staan me de meeste industrieparken en met bedrijven waar je kan lossen en laden bv groot deel van antwerpen brussel gent zeebrugge haven van antwerpen en gent zelzate en zo nog een heleboel
het zou tof zijn als er steden en gemeente op staan me de meeste industrieparken en met bedrijven waar je kan lossen en laden bv groot deel van antwerpen brussel gent zeebrugge haven van antwerpen en gent zelzate en zo nog een heleboel