Pro Cycling Manager
Re: Pro Cycling Manager
Ik ook eigenlijk. Nu is het eigenlijk een gewone neutrale volgwagen, wat je bijvoorbeeld in de tour ziet
- Davy.de.Fauw
- Lid
Ik heb net Paris-Roubaix gerede. En dat ziet er allemaal mooi uit. Het regende ook en dan zie je de kasseien glimmen van de gladheid. Ook zagen de renners zeer vuil na hun rit in de hel van het noorden 

- Davy.de.Fauw
- Lid
wow! top zeg! Heb je trouwens de database met echte namen en shirts al gedownload? De officiele van pcmdaily is nog niet uit, wel een andere, die er goed uitziet (lijkt er veel op).
Nog een vraag: wil je even een vlakke tourrit rijden, en dan vertellen of bij die tussensprints net wordt gesprint alsof het een massasprint is? (20 punten voor de eerste renner)
Nog een vraag: wil je even een vlakke tourrit rijden, en dan vertellen of bij die tussensprints net wordt gesprint alsof het een massasprint is? (20 punten voor de eerste renner)
Nope nog geen db. Kun je miss eentje sturen.
Kheb al enkele etappes gerede, en bij een vlakke etappe zijn er meestal gelijk al enkele renners die gaan vluchten. Die sprinten dan vaak voor de punten, als bijvoorbeeld de groene trui in het peloton zit zal hij nog wel de sprint aangaan met andere om nog enkele puntjes te sprokkelen. En ik geloof dat de punten idd 20 zijn
Kheb al enkele etappes gerede, en bij een vlakke etappe zijn er meestal gelijk al enkele renners die gaan vluchten. Die sprinten dan vaak voor de punten, als bijvoorbeeld de groene trui in het peloton zit zal hij nog wel de sprint aangaan met andere om nog enkele puntjes te sprokkelen. En ik geloof dat de punten idd 20 zijn
- Davy.de.Fauw
- Lid
je kunt kiezen; de db die er nu al is (gwn op de site van pcmdaily) of wachten op de officiele db.
Ja ik ga hem tog ff gebruiken,dan heb ik tog alvast echte namen en shirts. Want ik erger me er rot aan. Teams als Guepard-Trik (ipv Leopard-Trek), BCM (ipv BMC). Renners als Schlick (ipv Schleck), Gulbert (ipv Gilbert), Van den Drouck (ipv Van den Broeck), Cuncellara (ipv Cancellara)
- Davy.de.Fauw
- Lid
logisch. Op een paar screens had ik gezien dat leopard in plaats van de blauwe streep een gele streep had?
Ik zou de A.S.O. DB nemen. Die ziet er goed uit.

Ik zou de A.S.O. DB nemen. Die ziet er goed uit.
Ja gele streep met zwarte vlekken. Gebaseerd op Leopard (luipaard)
Ja die ASO db ziet er idd goed uit.
Kga ook is probere om mijn eigen shirts te maken en ingame te krijgen
Ja die ASO db ziet er idd goed uit.
Kga ook is probere om mijn eigen shirts te maken en ingame te krijgen
- Davy.de.Fauw
- Lid