klopt is hij altijd al geweest kan ik zelf niets tegen doen helaas hebben meer trailers last van te licht of te donker heb deze wippert maar weer gebruikt bij gebrek aan betere die het niet heeft liefst zou ik triangel er achter gooien maar kan er geen vinden moet er een zijn met lage lange boom anders kan hij er niet achter
het enige wat ik nog wil gaan proberen straks als de moterwagen helemaal klaar is is om te kijken of ik de kleuren donkerder krijg wand wat de wippert te veel heeft heft de moterwagen te weinig maar ga eerst nu voor de moterwagen dan pas weer de aanhanger
mvg jantje76
de skins of jantje76
Re: de skins of jantje76
Okay als je dat bedoelt kun je proberen met paint.net de trailer wat dnkerder maken door Brightness en nog wat te gebruiken (ben effe naampje kwijt) daardoor word de trailer donkerder maar dat heeft niet altijd het gewenste effect en dat komt door het spel, en de belichting in het spel, je zult idd moeten kunnen modden wil je dat probleem daadwerkelijk op lossen, ik zelf neem genoegen met het kleur verschil daar ik geen enkel geduld heb heb om te modden,
Groeten,
Freddy
Groeten,
Freddy
zou het maar wat graag kunnen modden lijkt me moeilijk maar wel gaaf als je dewagens kunt maken zoals je dat zelf wilt petje af voor die gene die dat wel kunnen geen uitzonderingen daar gelaten ik ben en blijf zoeken naar een hanger die het niet heeft lukt het niet dan net wat jij zegt poging de kleuren donkerder te krijgen en anders jammer dan
mvg jantje76
mvg jantje76
+1 Jan als je kunt modden helemaal goed en ben het helemaal met je eens, maar als het niet lukt en ik word er sjaggie van (is me een keer gelukt in de ruim 3 jaar die ik bezig ben) dan geef ik het dus echt op en eerlijk gezegt ligt mij het skinnen beter.
Mocht je hulp nodig hebben weet je het kerel mail eff dan okay?
Mocht je hulp nodig hebben weet je het kerel mail eff dan okay?
ken het als het niet lukt maar dan ga ik meestal toch door tot ik er achter kom dat het echt niet wil lukken geef niet snel op op dit gebied
mvg jantje76
p.s dat geld anders om ook dat weetje
mvg jantje76
p.s dat geld anders om ook dat weetje
kleine update voor de sties combo let niet op het rood moet nog gedaan worden is nog lang nie af zo ook tevens poging gedaan aan de trailer maar zie weinig verbetering wel iets maar niet veel ben alleen bang dat als ik de kleuren nog donkerder maak ik te ver van de werkelijkheid afdwaal
voor de moter wagen heb ik twijfel over de zonne klep wit of blauw

mvg jantje76
voor de moter wagen heb ik twijfel over de zonne klep wit of blauw

mvg jantje76

Maar als ik goed kijk naar de screens kerel kun je de bak op de bakwagen iets lichter maken? Of komt dat door de screens dat die wat donkerder lijkt?
En over de trailer zou ik me niet al te dikke benen maken de Ristimaa heeft dat ook zo'n groot kleurverschil en meerdere hebben dat bijvoorbeeld bij de DAF Combo, het misstaat absoluut niet en anders helpen ze je maar

Mooi kunstwerk weer kerel echt helemaal goed!
Groeten,
Freddy
- jarnelieftink13
- Lid
heele mooie wagen persoonlijk zou ik de zonneklep wit maken
ether piraten aan de macht
vandaag weer even bezig geweest ook met front heb zo 3 foto's maar weet even niet welke mooiste uitkomt kan het niet zo krijgen als ik wil baal baal en tips zijn ook van harte welkom zit even vast in de kleur styling op de voorkant

mvg jantje76

mvg jantje76
De eerte screen Jan helemaal goed niks meer aan doen en lekker mee rijden
Groeten,
Freddy

Groeten,
Freddy