je kan al euro 6 motoren in je truck zettenGTSfan schreef:Klopt, maar ach, als de echte merken als download komen maakt het zoveel niet uitpro.f schreef:dat komt omdat SCS de merken erin had gezet als marketing om te laten zien aan de bedrijven hoe het eruit zag in het spel. omdat de bedrijven het niet wilden heeft SCS ze vervangen door nepmerken. zoals ze bij al hun filmpjes en andere beelden zeggen. alles kan nog veranderen. als ze iets op een plaatje laten zien betekent het niet meteen dat het in het spel zit, zoals de LZV
Vraag me af of in de update's die zouden komen de nieuwe truck's komen. ( Euro 6 )
Vb: Mercedes, Volvo, Daf, MAN....
Euro Truck Simulator 2 Beta - Screenshots en Filmpjes
Re: Euro Truck Simulator 2 Beta - Screenshots en Filmpjes
Ik had het meer over het model.
Vb de nieuwe Mercedes, Daf,Volvo,MAN....
Ik weet dat het niet thuishoort maar kan iemand mss helpen of ik ETS2 wel mooi kan draaien ?
Kan ik mss High aan ?
Heb hem al besteld maar zou best *** als die op low moet draaien
Hoop echt dat ik die op High kan mods gebruik ik niet, enkel die voor de echte merken komt erin.
Windows 7 Home Premium.
Intel Core I5 processor 2.30 GHZ, met Turbo Boost ( altijd aan bij games ) maximum 2.90 Ghz.
4 GB ram.
Nvidia Geforce Gt540M.
Nog 385 GB vrij geheugen.
Als ik game's speel sluit ik wel alles af, Msn,fb,muziek.......
Alvast bedankt
Vb de nieuwe Mercedes, Daf,Volvo,MAN....
Ik weet dat het niet thuishoort maar kan iemand mss helpen of ik ETS2 wel mooi kan draaien ?
Kan ik mss High aan ?
Heb hem al besteld maar zou best *** als die op low moet draaien

Hoop echt dat ik die op High kan mods gebruik ik niet, enkel die voor de echte merken komt erin.

Windows 7 Home Premium.
Intel Core I5 processor 2.30 GHZ, met Turbo Boost ( altijd aan bij games ) maximum 2.90 Ghz.
4 GB ram.
Nvidia Geforce Gt540M.
Nog 385 GB vrij geheugen.
Als ik game's speel sluit ik wel alles af, Msn,fb,muziek.......
Alvast bedankt

-
- Lid
Mmm ik vermoed dat je procecor te laag is. Volgens de eisen is 3Ghz toch wel echt gewenst maar goed ik ben geen beta tester dus misschien kan het wel maar ik vrees dat dat een klein probleempje zal geven. Maar 4gb RAM is ook niet echt veel maar misschien dat je kan upgraden met een setje 2x 4GB 

- Barry Butsers
- Lid
da zou mooi zijn als er de nieuwe actros en globetrotter in komt, die nieuwe daf vind ik persoonlijk tegenvallen
ook hoop ik als er mods of updates komen van miss lzv's,
maar dan wel combie van bakwagen, dolly, trailer en niet trekker, trailer, aanhanger... maar we zullen eerst eer de eerste versie gaan spelen en kijke wat daar allemaal te doen is, voordat we met ons hoofd alweer bij ets 3 zitten
ook hoop ik als er mods of updates komen van miss lzv's,
maar dan wel combie van bakwagen, dolly, trailer en niet trekker, trailer, aanhanger... maar we zullen eerst eer de eerste versie gaan spelen en kijke wat daar allemaal te doen is, voordat we met ons hoofd alweer bij ets 3 zitten

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
-
- Lid
Ik wou net zeggen....... Men is al aardig bezig zo en ik denk dat dit toch wel een game is waar je echt tevreden mee mag/moet zijn 

oja en ik heb nog een vraagje die kentekens in ets 2 zijn die kwa bijvoorbeeld die kenteken bij dee eerste screenshoots allemaal het zelfde of niet ? als je me vraag niet snapt ff zegge ...
-
- Lid
Nu nog een vraag van mij; Als je euro 5 en euro 6 motoren hebt. Is de tol met een euro 6 dan ook goedkoper?
ik hoop het wel lijkt mij leuk! 

- Barry Butsers
- Lid
Als er dat in zit, hebben ze er wel echt goed over de details gedacht
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Was iemand deze al tegengekomen? http://www.youtube.com/watch?v=rjYlo0NiZlY
Dat meen je niet héxander1986 schreef:Mmm ik vermoed dat je procecor te laag is. Volgens de eisen is 3Ghz toch wel echt gewenst maar goed ik ben geen beta tester dus misschien kan het wel maar ik vrees dat dat een klein probleempje zal geven. Maar 4gb RAM is ook niet echt veel maar misschien dat je kan upgraden met een setje 2x 4GB

Kan waarschijnlijk wel een 2Gb setje instoppen dan kom ik aan 6GB maar met 4GB sta ik al bij de aanbevolen en niet bij minimum toch ?
Mareh, staat niet zoveel op m'n pc hoor, werkt redelijk snel, wil gewoon effe weten of ik High aan zou kunnen of op z'n minst toch medium of normaal.
Misschien iemand van de Beta testers ?
De demo van Scania Truck Simulator kan ik wel aan op High