Wijsen logistics
- tgx 18.680
- Lid
Re: Rick's Blog
een beetje respectloos voor de moddersdennisscania schreef:Klopt er komt ook een iveco stralis in het wagenpark
iemand maakt een dikke auto voor je, je rijd er 1 keer mee en je wil weer een andere

dit is mijn mening

maar het zijn wel dikke truck

-
- Lid
Dankje maar je weet niet hoe t precies zit, ik heb een transportbedrijf met meedere chauffeurs, de r500 was voor mij en de r420 voor een chauffeur en nu komt dr voor jop een iveco.tgx 18.680 schreef:een beetje respectloos voor de moddersdennisscania schreef:Klopt er komt ook een iveco stralis in het wagenpark
iemand maakt een dikke auto voor je, je rijd er 1 keer mee en je wil weer een andere![]()
dit is mijn mening![]()

R.M.Ø.L.-> Ruige Menner Øet Limburg!
en u combi dah?dennisscania schreef:Dankje maar je weet niet hoe t precies zit, ik heb een transportbedrijf met meedere chauffeurs, de r500 was voor mij en de r420 voor een chauffeur en nu komt dr voor jop een iveco.tgx 18.680 schreef:een beetje respectloos voor de moddersdennisscania schreef:Klopt er komt ook een iveco stralis in het wagenpark
iemand maakt een dikke auto voor je, je rijd er 1 keer mee en je wil weer een andere![]()
dit is mijn mening![]()
met een gangetjeee!
- Jop Sevriens
- Lid

Team TruckSimulators.nl
word zeker beetje style van ron ze auto?Jop Sevriens schreef:ey ''man'' kerel,
NSBER beetje op duitse wage rijden en dan negatief prate over ons bedrijf
met een gangetjeee!
Lekker bezig Frits!!!
klusse is me ding 

- Jop Sevriens
- Lid
is toch niks mis mee, nsber staat gewoon in t nederlands woordenboekJop Sevriens schreef:Let op: Houd het taalgebruik netjes
Team TruckSimulators.nl

- Jop Sevriens
- Lid
jaah alleen dan nog dikkeringmar^ schreef:word zeker beetje style van ron ze auto?Jop Sevriens schreef:ey ''man'' kerel,
NSBER beetje op duitse wage rijden en dan negatief prate over ons bedrijf

Hoe weet jij dat nu weer? Jij wete nog niet eens wat ik eorp ga zette