Pro Cycling Manager
Re: Pro Cycling Manager
Daar heb je wel een punt. Miss een beetje voor een allrounder gaan zoals Hagen of Martin
- Davy.de.Fauw
- Lid
Ben van plan 2 van deze proberen aan te trekken. Een echte kopman, want die hebben we niet echt. Daarvoor lijkt Kreuziger me geschikt, even kijken wat zijn eisen zijn. Ook begin ik te twijfelen of ik een opvolger voor Devolder moet halen, we hebben Leukemans. Maar Boasson Hagen is nooit slecht. Porte is voor mij een serieuze optie, is bijna even goed als Martin. Een sprinter zoeken we niet, we hebben Feillu en Bozic.
Hagen lijkt me een mooie aanwinst. Maar dat is Kreuziger ook, maar met Kreuziger heb je miss kans om bij grotere rondes een rol te spelen
- Davy.de.Fauw
- Lid
Twijfel ik aan. Kreuziger is goed, maar ik weet niet of hij voor een van de drie rondes klaar is om te winnen.
Winnen niet maar toch wel een top tien in de GIro
Klopt, want daar zit meestal in en met een tijdrit wint die altijd heel veel tijd dus het kan!
Klopt idd hide
- Davy.de.Fauw
- Lid
Ik denk dat ik sowieso voor Hagen ga, is nooit verkeerd, hij kan sprinten, kasseien en heuvels!
Goeie keus 

- Davy.de.Fauw
- Lid
Zo, hoe gaat het met PCM?
Ik ben nu in Parijs - Nice, heb met Thomas de Gendt de gele trui gehad, en heb geen klassementsmannen bij de eerste. Ik wil wel voor de sprinterstrui gaan.
Ik ben nu in Parijs - Nice, heb met Thomas de Gendt de gele trui gehad, en heb geen klassementsmannen bij de eerste. Ik wil wel voor de sprinterstrui gaan.