Pro Cycling Manager
Re: Pro Cycling Manager
Ja inderdaad
- Davy.de.Fauw
- Lid
Tot nu toe speelde ik slechts losse wedstrijden waarin ik zelf de deelnemers besliste (gelicenceerde natuurlijk). Was niet zo leuk, won met Contador de Giro met 6 minuten voorsprong op 2, Basso, en 20 minuten op 3, Cunego. Niet zo realistisch dus...
Hah nee niet zo. Gewoon carrière modus is wel realistisch...op sommige momenten
- Davy.de.Fauw
- Lid
Was wel grappig, vaak deed ik echte uitputtingsslagen, keihard op kop rijden op een berg. De Giro startte met 190 man, eindige met 97...
Vaak deed ik dat ook snel aan het begin, als een goede renner nog niet vooraan zat, kon hij het schudden. Nibali, kanshebber, kreeg lek, vol rijden natuurlijk, Nibali op 9 minuten...
Vaak deed ik dat ook snel aan het begin, als een goede renner nog niet vooraan zat, kon hij het schudden. Nibali, kanshebber, kreeg lek, vol rijden natuurlijk, Nibali op 9 minuten...
Zo zware slag 

- Davy.de.Fauw
- Lid
Carriere begonnen met Vacansoleil. En ja hoor, Devolder wil z'n contract niet verlengen. Boasson Hagen loopt af, misschien kan ik hem halen?
Heb met Marcato de Tour of Down Under gewonnen!
Heb met Marcato de Tour of Down Under gewonnen!
Je kan proberen om E.B. Hagen te halen. Ik zie Steegmans nog wel in die ploeg passen. Heb je miss een lijstje met de aflopende contracten van de grote namen?
- Davy.de.Fauw
- Lid
De grootste namen:
Cavendish
Evans
Freire
Leipheimer
Farrar
Kreuziger
Brajkovic
Chavanel
Bennati
Sastre
Scarponi
Rogers
Goss
Di Luca
Steegmans
Vansummeren
Boasson Hagen
Casar
Porte
Martin
Vooral Martin zie ik wel zitten, anders Boasson Hagen of Porte. Alleen Devolder loopt af, en we kunnen volgend seizoen niet al te veel meer aan salaris uitgeven, dus het wordt een kwestie van kiezen. Wat beveel jij aan?
Oja, Devolder is de enige grote naam die dus afloopt en niet verlengd. Leukemans en Hoogerland en Poels en Ruijgh liepen ook af, maar die heb ik verlengd.
Cavendish
Evans
Freire
Leipheimer
Farrar
Kreuziger
Brajkovic
Chavanel
Bennati
Sastre
Scarponi
Rogers
Goss
Di Luca
Steegmans
Vansummeren
Boasson Hagen
Casar
Porte
Martin
Vooral Martin zie ik wel zitten, anders Boasson Hagen of Porte. Alleen Devolder loopt af, en we kunnen volgend seizoen niet al te veel meer aan salaris uitgeven, dus het wordt een kwestie van kiezen. Wat beveel jij aan?
Oja, Devolder is de enige grote naam die dus afloopt en niet verlengd. Leukemans en Hoogerland en Poels en Ruijgh liepen ook af, maar die heb ik verlengd.
Casar,Martin,Steegmans en E.B. Hagen. Die zie ik wel bij vacansoleil rijden, alleen moet je nog de keuze maken wie het wordt
- Davy.de.Fauw
- Lid
Hier de lijst ingekort met serieuze kandidaten:
Kreuziger
Chavanel
Martin
Boasson Hagen
Steegmans
Vansummeren
Goss
Casar
Porte
Twijfel aan Steegmans, is een beetje oud...
Kreuziger
Chavanel
Martin
Boasson Hagen
Steegmans
Vansummeren
Goss
Casar
Porte
Twijfel aan Steegmans, is een beetje oud...