Is het dat bolletje met die pijl ernaast?
Zoja, wat doet de renner anders als hij op bolletje rijdt dan dat hij normaal rijdt?
Pro Cycling Manager
- Davy.de.Fauw
- Lid
Re: Pro Cycling Manager
Yep dat is em. Wanneer je op bolletje rijdt, rijd je op eigen kracht. Dus wanneer je bijvoorbeeld met een contador op een berg rijdt, en je rijdt 85 bolletje, gaat hij op eigen kracht de berg op. Volgens mij, weet niet helemaal zeker, is op bolletje rijden het minst energie vragend van je renner. Het is vooral handig voor wanneer je een minder team hebt met mindere klimmers, die kan je dan op eigen kracht de berg op laten rijden, zonder dat ze echt helemaal terugvallen of helemaal opgaan. Hopelijk snap je het nu een beetje!
- Davy.de.Fauw
- Lid
Dankjewel!
Ik reed vandaag deze rit:
Alle renners met klimmen kleiner dan 65 kwamen zo schommelend op hun fiets boven! De laatste renner was pas 1 uur en 15 minuten later binnen! Ai, afzien lijkt me!
Ik reed vandaag deze rit:

Alle renners met klimmen kleiner dan 65 kwamen zo schommelend op hun fiets boven! De laatste renner was pas 1 uur en 15 minuten later binnen! Ai, afzien lijkt me!
- Davy.de.Fauw
- Lid
Vraagje: Ik heb 2011 stages voor PCM 2009 gevonden op pcmdaily.com. Weet iemand hoe je die moet installeren? Dus in welke map ik ze moet zetten?
Dat is best wel moeilijk, moet je andere ritten mee vervangen, dezelfde naam geven etc. Je kan beter een DB nemen met stages erin. Je kan ook ff googlen. Ik PM wel even een forum van PCM.
- Davy.de.Fauw
- Lid
Boehoe! Weet niemand een manier om een dag terug te simuleren? Ik zit nu in de Dauphine Libéré en kopman Schleck heeft zijn hand gebroken en kan dus geen Tour rijden...
- Davy.de.Fauw
- Lid
Weet iemand een manier om een beetje terug te zakken in het peloton? Bijvoorbeeld, dan rijd ik ver vooraan, maar ik wil mijn renner wat meer achteraan. Hoe doe je dat?
Zeg met die 2011 database, is het ook mogelijk dat die datums worden aangepast?
Want ik rijd nog steeds in 2009 met 2011 teams
En om op je vraag te antwoorden, daar is een knop voor. Lees maar in de handleiding
Want ik rijd nog steeds in 2009 met 2011 teams

En om op je vraag te antwoorden, daar is een knop voor. Lees maar in de handleiding

- Davy.de.Fauw
- Lid
Bedankt davy