Volgend jaar gaat gewoon een Nederlander winnen, ik voel het!
Oja, dan komt het parcours langs mijn deur!
Pro Cycling Manager
- Davy.de.Fauw
- Lid
Re: Pro Cycling Manager
Lol ik wist niet dat het volgende wk in NL door ging gaan...
- Davy.de.Fauw
- Lid
Ik zeg Gilbert.
Maar het hangt er natuurlijk vanaf hoe goed hij is het volgend seizoen. Het is niet omdat hij nu bijna elke wedstrijd wint dat ie dat volgend seizoen ook nog gaat doen...
Maar het hangt er natuurlijk vanaf hoe goed hij is het volgend seizoen. Het is niet omdat hij nu bijna elke wedstrijd wint dat ie dat volgend seizoen ook nog gaat doen...
- Davy.de.Fauw
- Lid
Hij is toch alweer 30 jaar...
Maargoed, Gilbert kan winnen, maar het kan ook een topklimmer zijn, zoals Schleck en Evans of Contador. Of een vroege vlucht maakt ook kans.
Maargoed, Gilbert kan winnen, maar het kan ook een topklimmer zijn, zoals Schleck en Evans of Contador. Of een vroege vlucht maakt ook kans.
- Davy.de.Fauw
- Lid
- Davy.de.Fauw
- Lid
Ik heb een probleem met nieuwe db's. Nadat ik de patch heb geinstalleerd moet je databases bij mijn documenten zetten, dus: naam gebruiker/pcm 2011/users/naam gebruiker/database. Daar zet ik hem dan neer. Maar als ik dan het spel opstart om de db te installeren, is hij er niet. Als ik het spel weer afsluit om de db op te zoeken, is hij verdwenen. Hoe kan dit??
Geen idee, das wel raar.
Ik heb het volgende met mijn db.
Als ik naar het schermpje ga om het te kiezen staan er wel al de db's maar alleen de official release wordt gebruikt.
Ik klik wel op die db, dan staat er daadwerkelijk de gedownloade als huidige db. Maar als ik het venster sluit en weer open staat er weer official db als huidige db.
Miss een bug van pcm?
Ik heb het volgende met mijn db.
Als ik naar het schermpje ga om het te kiezen staan er wel al de db's maar alleen de official release wordt gebruikt.
Ik klik wel op die db, dan staat er daadwerkelijk de gedownloade als huidige db. Maar als ik het venster sluit en weer open staat er weer official db als huidige db.
Miss een bug van pcm?
- Davy.de.Fauw
- Lid
klopt, heb ik ook, maar bij mij maakt dat niet uit, want ik speel geen losse wedstrijden maar carrieres, dus hoef ik nooit aan te klikken.
maar hoe kan je mijn probleem verklaren?
maar hoe kan je mijn probleem verklaren?
Ja maakt niks uit of ik nu carrière of loss wedstrijden rijd.
Ehm en miss installeer je ze in de verkeerde map, of plaats je het cdb bestand in de verkeerde map...
Ehm en miss installeer je ze in de verkeerde map, of plaats je het cdb bestand in de verkeerde map...