Screenshot. in game

Hier kunnen officiële en eigen screenshots en filmpjes geplaatst worden.
Plaats reactie
frisianbear2002
Lid
Lid

Re: Screenshot. in game

Bericht door frisianbear2002 »

Nou vandaag toch maar een klein stuurtje aangeschaft die ik in mijn koffer kan frommelen want dat rijden met de muis op de laptop is ook waardeloos zo kan ik ten minste weer wat screens trekken zonder in het menu iets uit te zetten om te kunnen bewegen op het scherm.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou kwaliteit is niet slecht van de laptop als je bedenkt dat mijn mod map 15gb groot is.

Moet toch nog steeds een vpn gebruiken om te kunnen posten hahaha komt omdat ik in een moslim land zit zeker hahaha , terwijl ik op die duitse sites geen problemen heb..
Acer Predator Triton 300 - Intel Core i5-9300H - NVIDIA GeForce GTX 1650 - 16GB DDR4 - 256SSD/1TB HDD - 15.6" IPS Full HD
Skyhook
Lid
Lid

Bericht door Skyhook »

Zijn weer bijzonder mooie plaatjes Frisianbear en dat met een laptop. :thumbup:
Rij hier altijd met het toetsenbord en dat gaat goed alleen het gaspedaal is een probleem, altijd alles of niets hé. :oops:
Groeten Skyhook.
frisianbear2002
Lid
Lid

ja dat heb ik ook met dat stuurtje zitten geen pedalen bij kan zelfs geen drivers vinden hahaha maar hij werkt wel was ook maar 40 euro dus ja.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Acer Predator Triton 300 - Intel Core i5-9300H - NVIDIA GeForce GTX 1650 - 16GB DDR4 - 256SSD/1TB HDD - 15.6" IPS Full HD
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

Mooie screens gast :thumbup:

Afbeelding
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
frisianbear2002
Lid
Lid

De jouwe ziet er ook weer goed uit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
frisianbear2002
Lid
Lid

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
frisianbear2002
Lid
Lid

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Skyhook
Lid
Lid

Bericht door Skyhook »

Je hebt weer mooie plaatjes geschoten frisianbear :thumbup:
Groeten Skyhook.
Snorre
Lid
Lid

Bericht door Snorre »

Zeg Friese beer volgens mij heb jij daar in het verre oosten vakantie of niet zie jouw zo vaak online hiero.

Trouwens een mooie Scania heb je de trailer zijn ook te benijden.

Nog een fijne kerst en een HEEL gezond 2016 kerel.

Gr Henk
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
frisianbear2002
Lid
Lid

Dat klopt Henk veel te veel papierwerk hier voordat ik uiteindelijk aan het werk mag op het project maar als het goed is dan ben ik 1 dezer dagen aan de beurt gelukkig want al dat wachten schiet niet op dagen lopen voor geen meter zo.

En dan word ik voor iets aangenomen wat ik zelf super vind om te doen en nu sturen ze me als kapitein daar heb ik weinig trek in want dan ben ik alleen maar met papierwerk bezig en ik ben een werker geen secretaris of administrateur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die truck heb ik van iemand gekocht maar die zag er toen basis uit alles wat er nu opzit heb ik zelf veranderd en het een beetje meer holland style look gegeven.

Afbeelding

Afbeelding

En de trailers die ik heb sommige daarvan heb ik van die zelfde persoon een setje container trailers en een narko trailer

Afbeelding

gekocht en de rest download ik allemaal ben regelmatig aan het googlen voor nieuwe leuke trailers heb ondertussen een wereld aan Chereau trailers kunnen downloaden en allemaal standalone dus perfect is een erg mooie trailer in het spel.

Ja dank je voor mij word het een werkende kerst en oud en nieuw dus zal er niks van merken hahaha maar jij en iedereen hier ook alvast van hetzelfde toegewenst.
Plaats reactie

Terug naar “Screenshots/Filmpjes”