Pro Cycling Manager
- Davy.de.Fauw
- Lid
- Davy.de.Fauw
- Lid
Re: Pro Cycling Manager
Hoe promoveer je nu naar de uci tour? Door op UCI niveau de meeste punten te hebben of op continentaal niveau?
Geen idee.
Ik denk continentaal
Ik denk continentaal
- Davy.de.Fauw
- Lid
Nee, je moet in die UCQ ranking ofzo de meeste punten behalen. Uit mijn hoofd die middelste dacht ik...
- Davy.de.Fauw
- Lid
Nope, dat hoeft inderdaad niet. Als je maar één van de twee beste continental teams bent in de UCQ ranking
Ik was eerst namelijk ook gepromoveerd, terwijl ik 3e stond in de continental stand, maar ik was wel de beste van de continental teams in de UCQ ranking
Volgens mij leveren die Pro tour koersen meer op dan die lagere wedstrijdklassen, maar dat weet ik niet zeker. En in dit geval bedoel ik voor de UCQ ranking.

Volgens mij leveren die Pro tour koersen meer op dan die lagere wedstrijdklassen, maar dat weet ik niet zeker. En in dit geval bedoel ik voor de UCQ ranking.
- Davy.de.Fauw
- Lid
- Davy.de.Fauw
- Lid
Heeft iemand de vuelta gevolgd? ik een beetje. Cobo wint, Mollema 4e + groene trui! Moncoutié gebruikelijke recept (overwinning + bergtrui) en supertalent Sagan met 3 overwinningen. Poels deed het ook goed: Hij kon vaak met de beste mee.
Tegenvallers zijn Van den Broeck en Nibali. Van de favorieten heeft alleen Wiggins stand kunnen houden (3e plaats). Ook Menchov en Sastre vielen tegen. Froome en Cobo waren beiden knechten, maar hebben zich toch geweldig laten zien.
Tegenvallers zijn Van den Broeck en Nibali. Van de favorieten heeft alleen Wiggins stand kunnen houden (3e plaats). Ook Menchov en Sastre vielen tegen. Froome en Cobo waren beiden knechten, maar hebben zich toch geweldig laten zien.
Check...
Monfort knap 6e en ja van den broeck een beetje teleurstellend op de 9e plaats.
Maar vergeet niet dat hij met een blessure kampte
Monfort knap 6e en ja van den broeck een beetje teleurstellend op de 9e plaats.
Maar vergeet niet dat hij met een blessure kampte