Ook ik zou het erg leuk vinden als dit forum nieuw leven ingeblazen wordt en kom dan zeker weer regelmatig op het forum neuzen.
Gezien mijn leeftijd is beheerder of i.d. niets voor mij, ik denk dat je daarvoor een enthousiaste trucksimmer moet hebben met wat kennis van zaken.
Blijf hier alles volgen en hoop dat er iemand voor gevonden kan worden.
Groeten Skyhook (Roel).
Het Café
Re: Het Café
I hope so RoelSkyhook schreef: ma 15 apr 2019, 14:24 Ook ik zou het erg leuk vinden als dit forum nieuw leven ingeblazen wordt en kom dan zeker weer regelmatig op het forum neuzen.
Gezien mijn leeftijd is beheerder of i.d. niets voor mij, ik denk dat je daarvoor een enthousiaste trucksimmer moet hebben met wat kennis van zaken.
Blijf hier alles volgen en hoop dat er iemand voor gevonden kan worden.
Groeten Skyhook (Roel).
Ik ben ook niet technische Roel en ben bijna 72 jaar maar ik ga er wel voor.
Nee Rick728 zou dan beheerder worden en een paar die moderators worden ( dat is als er mod's geplaats worden deze ook op de site geactiveerd worden en niet zoals nu weken wachten.)
En Tinusman wil ook wel wat hand en spant diensten doen kwa Mod's en blender vragen.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
- Harald1225
- Lid
Goeieeeemogguuuh!! De kroeg is geopend! Eerste rondje is van mijn!
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
- Scania Marc
- Eigenaar
- Contacteer:
Oh lekker!
Gewoon op dinsdag al
P.s. Ik ben met Rick in contact hij is nu beheerder op het forum. En auteur op de site
Het begin is gemaakt
Gewoon op dinsdag al

P.s. Ik ben met Rick in contact hij is nu beheerder op het forum. En auteur op de site

Het begin is gemaakt

- Harald1225
- Lid
Mooi man! Ik heb rick al een berichtje gestuurd!
Ik wil eigenlijk het forum ook weer nieuw leven in blazen want het is zonde om het zo dood te laten gaan.
maar dat terzijde, Wat wil je drinken marc?!
Ik wil eigenlijk het forum ook weer nieuw leven in blazen want het is zonde om het zo dood te laten gaan.
maar dat terzijde, Wat wil je drinken marc?!
-
- Lid
Toen het begon met trucksimulators.nl met de 1ste ets was het een machtig forum ben zo'n beetje lid vanaf toen, iedereen behulpzaam en normaal tegen elkaar en een paar duizend leden van binnen en buitenland, totdat er een zootje onkruid/parasieten zich aan kwamen melden en het moesten verzieken voor iedereen, jammer dat de admins van toen daar weinig tot niks aangedaan hebben en dat heeft er toen voor gezorgd dat veel mensen het forum niet meer bezochten en naar andere forums zijn gegaan.
Zou mooi zijn als het weer zo kon zijn als toen het begon.
Maar dan moet je het leuk houden maar wel heel strikt zijn, is er iemand die het verziekt dan geef je hem een ban, en verziekt hij het daarna nog een keer dan op IP adres bannen en er nooit weer bij.
Dus eens kijken of het weer op het oude niveau kan komen.
Heb het nu helaas al een tijd niet meer gespeeld puur omdat ik niks meer ingame kan krijgen kwa trucks en trailers.
Zou mooi zijn als het weer zo kon zijn als toen het begon.
Maar dan moet je het leuk houden maar wel heel strikt zijn, is er iemand die het verziekt dan geef je hem een ban, en verziekt hij het daarna nog een keer dan op IP adres bannen en er nooit weer bij.
Dus eens kijken of het weer op het oude niveau kan komen.
Heb het nu helaas al een tijd niet meer gespeeld puur omdat ik niks meer ingame kan krijgen kwa trucks en trailers.
Vandaag een tiental downloads geplaatst bij zowel ATS als Ets2
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
Kiekeboe, ik zal vanavond eventjes iedereen antwoorden wanneer ik terug van het werk ben
`t is nu avond, dan doe mijn ook maar un pilske,
en proost met z`n alle, opdat het weer wat moois mag worden op TS.
- Harald1225
- Lid
*geeft tinus een biertje*Tinusman schreef: di 16 apr 2019, 21:14 `t is nu avond, dan doe mijn ook maar un pilske,
Laat um smaken!