Pro Cycling Manager
Re: Pro Cycling Manager
jep...
- Davy.de.Fauw
- Lid
hmm..vreemd. Achja, komt goed, ik hoef hem toch niet opnieuw te installeren.
Maar dat zie je dan wel weer als het echt nodig moest zijn. En hoe zit het bij jou ingame?
- Davy.de.Fauw
- Lid
Was met een carriere met Rabo begonnen, maar na de 2e maand stond ik al 2 ton in het rood! Gekeken wat ik teveel had gedaan (teveel geinvesteerd in materiaal en stafleden) en nu een nieuwe carriere met Leopard gestart. Maar dit is een proefcarriere, hierna ga ik een carriere met Landbouwkrediet-Colnago doen. Lijkt me ook spannend...
ja moet je mee uitkijken met je investeringen...
Ja een continentale ploeg is ook eens leuk. Wat mij daar dan vooral aan stoort is dat je nooit automatisch mee doet aan de grote koersen. Je moet altyd voor een wildcard zorgen
Ja een continentale ploeg is ook eens leuk. Wat mij daar dan vooral aan stoort is dat je nooit automatisch mee doet aan de grote koersen. Je moet altyd voor een wildcard zorgen

- Davy.de.Fauw
- Lid
in pcm heb je alleen de pro continentale teams. de continentale teams zijn niet inbegrepen. die zitten wel in de pcmdaily db.
dat bedoelde ik xd
- Davy.de.Fauw
- Lid
Jep Leopard-Trek. En dan in het bijzonder voor Cancellara.
In de plaats waar ik woon hebben we een supportersclub rond hem.
Tijdens de 2e rit van de Tour 2010 naar Brussel, kwam die voorbij de supportersclub.
Je kon binnen de wedstrijd volgen op een groot scherm en als ze in de buurt waren, gingen we met z'n allen supporteren.
Hij was makelijk te herkennen doordat ie in het geel reed, nadat ie de dag ervoor de tijdrit had gewonnnen
En jij?
In de plaats waar ik woon hebben we een supportersclub rond hem.
Tijdens de 2e rit van de Tour 2010 naar Brussel, kwam die voorbij de supportersclub.
Je kon binnen de wedstrijd volgen op een groot scherm en als ze in de buurt waren, gingen we met z'n allen supporteren.
Hij was makelijk te herkennen doordat ie in het geel reed, nadat ie de dag ervoor de tijdrit had gewonnnen

En jij?
- Davy.de.Fauw
- Lid
Cool!
Ik vind Robert Gesink en Rob Ruijgh geweldig. Ben ook voor Rabobank en Vacansoleil-DCM. En over het algemeen heb ik ook wel wat met Leopard.
Ik vind Robert Gesink en Rob Ruijgh geweldig. Ben ook voor Rabobank en Vacansoleil-DCM. En over het algemeen heb ik ook wel wat met Leopard.