maar ide gast die zou skinnen voor me zei
dat je aan het color bestand niet kan zien wat je moet skinnen zoals op template.
en er zat geen dds met geel stukje is zei hij.
hoe kun je hem dan skinnen ?
Daf CF St.Vd Brink
Re: Daf CF St.Vd Brink
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
Via de color.dds,
maar zonder template of goede skin ervoor is het niet te zien welke delen waarzitten. Je template daarintegen gebruik je als onderligger.
maar zonder template of goede skin ervoor is het niet te zien welke delen waarzitten. Je template daarintegen gebruik je als onderligger.
dus je moet de de template de gewone color laten vervangen
of de color 1
of de color 1
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
die template kun je toch nii inkleuren ?
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
Tuurlijk wel.
Voor photoshop gebruikers adviseer ik het template als een extra layer te zetten, hier ga je lekker in een andere layer overheen kliederen, en daarna zet je de template layer uit. Werkt perfect
Voor photoshop gebruikers adviseer ik het template als een extra layer te zetten, hier ga je lekker in een andere layer overheen kliederen, en daarna zet je de template layer uit. Werkt perfect

en hoe doe je dat als er gewerkt wordt met DXTBmp ?
- Scenic
- Lid
- Contacteer:
Raakt een beetje Off-Topic hier he! Er is bij Handleidingen een hele beschrijving hoe je moet skinnen volgens mij.
Is er al iemand aan begonnen?
Dan nogmaals de vraag of iemand het los downloadbare DAF interieur zo kan maken dat die het Volvo interieur vervangt, of uitleggen hoe ik dit zelf kan doen via PB.
Is er al iemand aan begonnen?
Dan nogmaals de vraag of iemand het los downloadbare DAF interieur zo kan maken dat die het Volvo interieur vervangt, of uitleggen hoe ik dit zelf kan doen via PB.

wordt niet gevraagt HOE je moet skinnen.
gaat over template, wat over JOUW topic gaat hoor
- Scenic
- Lid
- Contacteer:
Uhm....In mijn topic wordt gevraagd of er iemand voor mij een St.Vd Brink Daf wil maken.bouwtjeee schreef:wordt niet gevraagt HOE je moet skinnen.
En toen was er iemand die zei dat hij hem wel wilde maken maar geen Templates had. Toen postte iemand anders de Templates.
Dus waarom zou mijn topic dan gaan over hoe je een template vult?

gaat over de template van jouw cf 
maar het is al goed.

maar het is al goed.