Vive la France ! DLC

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
willy1962
Lid
Lid

Re: Vive la France ! DLC

Bericht door willy1962 »

ik zou steam doen.
ik wou het ook niet , maar ik leef ook nog en m'n PC is nog niet optploft.
maar.... ik rij wel met Viva La France....
en dan kan je zien wat de oude europamap achter ligt.
samen met de TSM Map Rusmap en EAA Map.
jojo
Lid
Lid

Bericht door jojo »

Je hebt gelijk Willy, ik ondervind ook geen problemen met Steam, rijd nu Viva la France met de promods en Rusmap en dat gaat prima samen, voor de non steamers nog het volgende, ook de nieuwe TSM map zal alleen werken in combinatie met Viva la France, vervelend voor jullie maar het is niet anders.
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

Mwa boeit mij vrij weinig moet ik zeggen, ik ben gestopt met map mods en dat alleen omdat je na een update wederom moet wachten tot er een update is of met de oude versie blijven spelen.
Ook de bugs die je toch regelmatig blijft tegenkomen ben ik ook wel klaar mee, truck mods doe ik ook niet meer aan omdat je daar ook op updates moet wachten en soms komt helemaal geen update meer.

Ik geniet nu van de vanilla map met de Scandinavia en Going East DLC's, je kan gewoon updaten en weer doorgaan evenals de trucks van SCS en daar is echt niks mis mee.
Soundmods en drivetrain mods die blijven wel evenals de weer mods van Grimes, deze blijven vaak wel gewoon werken na een update en zijn redelijk simpel aan te passen.
Nee, ik behoef geen kerseboom truck met alles erop en eraan, gewoon lekker kachelen met mijn Iveco Hi Way en met die drive train revision mod en het geluid van kriechbaum's Iveco sound mod, is dit een heerlijk combinatie en realistisch.

Ik wil in Europa rijden en niet in Rusland (heeft niets van doen met Euro truck) en ik wil helemaal niet naar de woestijn, ik heb het allemaal gezien en geprobeerd, maar was er snel klaar mee.

Komt de non steam Franse DLC niet uit, blijf ik toch lekker doorkachelen met de standaard die ik nu gebruik.
Het is trouwens ook nog een keer zo dat je met die map mods een steeds betere videokaart moet hebben, kan ik het heel stabiel af in de standaard map met DLC's met een GTX750 ti moet je voor die map mods al wel minimaal een GTX980 4Gb hebben.
Een spelletje doen als dit is echt erg leuk, maar ik pomp er echt geen honderden euro's in om het speelbaar te houden, dat geld besteed ik wel beter.

Ach ja ieder zijn meug.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Skyhook
Lid
Lid

Bericht door Skyhook »

Beste mede trucker's,

Het is naar mijn idee een grote kolere zooi waar alles draait om geld
Er zijn niet alleen bij scs met de truck simulator problemen met steam !
Ook Microsoft Flight simulator FS9 en FSx hebben problemen na update naar windows 10.
Microsoft heeft die FS games afgestoten en die zijn nu verkrijgbaar bij steam ???? waar ze wel weer werken.
Hoe zo worden we belazerd :roll: :roll: en zo gaat alles langzaam aan naar de kloten.
De tijd dat we een chip in gespoten krijgen bij de geboorte is niet zo ver meer af, heb medelijden met de jeugd.
Maar zoals ik in de vorige reactie al zei, voor mij geen steam op mijn pc, ze kunnen voor mij allemaal de pot op.

Groeten Skyhook.
willy1962
Lid
Lid

Bericht door willy1962 »

@ Polar heb ik even geluk met m'n GTX680 dat alles lekker draait.
toch minder dan die van jou.
met een Intel Core i7 3820 van 4 jaar oud.
voor degene die geen steam willen doe het dan gewoon niet het is jullie keuze en die respecteer ik , maar bedenk geen slap excuus
waarom het niet kan.
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

Viva Le France de non steam versie is te koop via https://eurotrucksimulator2.com/support.php en dan naar "where to buy the legacy version".
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
willy1962
Lid
Lid

Bericht door willy1962 »

Voor iedereen die geen Steam wil , gefeliciteerd ik ben echt blij voor jullie dat deze versie er is.
Ik had er geen goede hoop meer op dat deze versie nog zou komen.
Als ik dit geweten had dan had ik ook gewacht maar ik heb er geen spijt van dat ik nu de Steam versie heb.
Skyhook
Lid
Lid

Bericht door Skyhook »

Lang gewacht en stil gezwegen. ( :oops: nou ja gezwegen :oops: )
Niet verwacht en toch gekregen. :clap: :clap:
Heb DLC Vive La France ook binnen met product key en ga hem direct installeren. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groeten Roel (Skyhook)
willy1962
Lid
Lid

Bericht door willy1962 »

komt er toch weer een beetje beweging in het forum.
ik zou het leuk vinden als jullie ook willen vertellen hier hoe jullie viva la france vinden.
Skyhook
Lid
Lid

Bericht door Skyhook »

Vive La France voor de non-steam gebruikers.
=============================
Hij is inderdaad een beetje moeilijk te vinden willy, zou dat misschien een beetje opzet van scs zijn ? :oops:

Daarom hier de link die iets eenvoudiger is ------> http://sites.fastspring.com/eurotruck/i ... velafrance

Groeten Roel (Skyhook)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”