scania
Re: scania

- martinderks1971
- Lid
okay heb de scania verstuurt aan 2 heeren via pm 3 dagen geleden maar of pm werkt niet of scania is niet mooi
ik weet het niet maar en bedankje of zo is niet meer van deze tijd.wat mijn betreft ben ik met deze heeren klaar
wil iedereen helpen maar als het zo moet hebben deze heeren in de toekomst pech.
zelfse ff melden dat er en slotje op het blog kan is te moelijk.
gr volvoduck
ik weet het niet maar en bedankje of zo is niet meer van deze tijd.wat mijn betreft ben ik met deze heeren klaar
wil iedereen helpen maar als het zo moet hebben deze heeren in de toekomst pech.

gr volvoduck
Kijk, dat is idd jammer he martin. Je steekt er je tijd en moeite in, het minste dat kan getoond worden is een beetje respect.
Helaas krijg je dat idd niet van iedereen
Helaas krijg je dat idd niet van iedereen

Ik ben het geheel met je eens Volvoduck en helaas voor beide heren, ik sluit me volledig bij je aan, wel jammer dat het moet voor komen op zo'n mooi forum als dit, en zijn wij Nederlanders nu de enige die zo om gaan met elkaar? Dit kom je op de buitenlandse fora toch echt niet tegen........ Jammer ofwel Skoda!martinderks1971 schreef:okay heb de scania verstuurt aan 2 heeren via pm 3 dagen geleden maar of pm werkt niet of scania is niet mooi
![]()
![]()
![]()
gr volvoduck
Dit verdient Volvoduck niet, sterker nog dit verdienen wij allemaal niet!
-
- Lid
Helemaal mee eens, als iemand wat voor mij doet is in ieder geval het minste wat ik terug kan doen een bedankje. Ik probeer mensen ook zo veel te helpen, ik heb laatst een stuk of 15 PM's gekregen met een request voor een download link, ik heb ze allemaal zo goed mogelijk geprobeerd te helpen, en ik denk dat je blij mag wezen als er 5 van de 15 ook maar een woordje als Bedankt zeggen.Freddy J schreef:Ik ben het geheel met je eens Volvoduck en helaas voor beide heren, ik sluit me volledig bij je aan, wel jammer dat het moet voor komen op zo'n mooi forum als dit, en zijn wij Nederlanders nu de enige die zo om gaan met elkaar? Dit kom je op de buitenlandse fora toch echt niet tegen........ Jammer ofwel Skoda!martinderks1971 schreef:okay heb de scania verstuurt aan 2 heeren via pm 3 dagen geleden maar of pm werkt niet of scania is niet mooi
![]()
![]()
![]()
gr volvoduck
Dit verdient Volvoduck niet, sterker nog dit verdienen wij allemaal niet!
ik sluit mij hier voledig bij an bij deze woorden dit komt vaak voor en als het wel word gedaan is het bepaalde clubjes die zich onderling hebben gevormd en daar kom je niet tussen en zeer zeker verdiend volvo duck dit niet en freddy ook niet met het werk hij afleverd en publick maakt
mvg jantje76
mvg jantje76
He he eindelijk zijn er meer vrijwilligers die er nu eens achter komen hoe het gaat bij request om gevraagde downloads of wat ook wil en die daar niks meer laten horen tot dat ze weer wat willen.
Daarom heb ik een lijstje van namen die vaak wat vragen ook soms via pm maar daar reageer ik niet meer op, helaas het moet zo gaan, respect kunnen sommige mensen/leden maar moeilijk op brengen en bedankjes ook.
Freddy,Martin en Nicootje ik ben het er volledig mee eens kappen met die personen.
Gr Snorre
Daarom heb ik een lijstje van namen die vaak wat vragen ook soms via pm maar daar reageer ik niet meer op, helaas het moet zo gaan, respect kunnen sommige mensen/leden maar moeilijk op brengen en bedankjes ook.
Freddy,Martin en Nicootje ik ben het er volledig mee eens kappen met die personen.
Gr Snorre
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
Snorre,Snorre schreef:He he eindelijk zijn er meer vrijwilligers die er nu eens achter komen hoe het gaat bij request om gevraagde downloads of wat ook wil en die daar niks meer laten horen tot dat ze weer wat willen.
Gr Snorre
We waren er wel achter maar willen misschien niet direct ons ongenoegen uitspreken? Je kent het spreekwoord: De druppel die de emmer .............
En ja sommigen hebben dat niet mee gekregen wij (de oudere garde en de goed opgevoede jongeren) wel en die respecteren elkaar en weten wat JP Bakellende bedoelde met normen en waarden.
Ook vind ik je idee van een lijstje bijhouden een hele goede, ik ben dat al aan het doen in mijn mailbox, vrienden en vijanden, klinkt niet leuk maar bij vijanden komen bij mij dus dat soort personen/leden te staan zo ook houd ik een lijst met vrienden bij omdat ik die wel respecteer.
Groeten,
Freddy
- martinderks1971
- Lid
okay heeren vind het mooi dat het gevoel leeft bij meer mensen en dat ik niet op mijn zelf staa daar in. 1 van de heeren heeft zich als nog bedankt en dat wadeer ik zeer .denk dat de discussie einde losse gaat worden.
dus bij deze back to base ( we made them, we can't rule them )
gr .martin
dus bij deze back to base ( we made them, we can't rule them )
gr .martin
Laatst gewijzigd door martinderks1971 op zo 22 jan 2012, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.