skin truck

Nicootje
Lid
Lid

Re: skin truck

Bericht door Nicootje »

Knap werk Freddy, was al een moeilijke opgave en BOENK na 2 dagen staat hier al een super prachtig resultaat :shock:
Alpha1Carlo
Lid
Lid

Bericht door Alpha1Carlo »

Ik zal even screens maken als ik wat tijd heb, ben op het moment heel druk met GTA San andreas, ben daar namelijk op een Trucking server een Company aan het opstarten, en dat neemt veel tijd in beslag. Het is gewoon dat ik de lijnen zegmaar niet mooi rond kan krijgen, ik blijf altijd wat pixelachtigs zien, maar dat kan ik waarschijnlijk heel simpel rond krijgen met Adobe Photoshop door er gewoon met wat airbrush effect overheen te gaan.
brando
Lid
Lid

Bericht door brando »

hey freddy zou ik hem ook mogen als het Alpha1Carlo niet mochtlukken

hij is echt super of komt die van freddy op de sitE???

mvg stefan
J.T.H ---- Juurlink Transport Holland :wave:
Freddy J
Lid
Lid

Bericht door Freddy J »

Jij bent de aanvrager Brando dus je krijgt hem, zo ook Alpha1Carlo, Nico en Volvoduck, maar met 1 strikte voorwaarde: Hij word niet public! Dus jullie kunnen hem niet zomaar uitgeven.

Ik ben er nog niet over te spreken en vind dat de truck strakker kan, en ben daar ook mee bezig, zie de nieuwe screens:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik vind de voorkant zeker niet mooi overlopen dus die verdient nog de nodige aanacht.

@Alpha1Carlo, ik snap het kerel ik doe dit ook in mijn vrije tijd, die heb ik nu wat meer vanwege de feestdagen.

Ook hoop ik dat ik duidelijk ben geweest dat de truck niet "zomaar" word weg gegeven,

Groeten,
Laatst gewijzigd door Freddy J op za 31 dec 2011, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
brando
Lid
Lid

Bericht door brando »

ow oke bedankt freddy
hij blijft prive bij mij 100%zeker
en hij hoeft iniet straker alleen die lijn voorop dat wite was die lijn de eerste plaatjes net wat mooier mijn mening

maar hij iis echt super mvg stefan

ik zal kijken of de trailer mij nu wel mischien lukt naa een tijdje oevenen maar mocht die niet lukken krijg je dat meteen te horen als je die ook nog wou maken anders blijf ik zelf wel proberen

mvg stefan thx voor je hulp en hij wordt echt super
Freddy J
Lid
Lid

Bericht door Freddy J »

De Jonker en Schut curtainrail is ooit geskint door Black Panther en huist ergens in een euro trailer pack, en als je het nieuwe schema bedoeld dan maak ik die er ook nog bij, met tanker en reeefer
alleen word dat dan wel in 2012.

En de 1se screens waren ook al niet naar mijn zin, het is alles of niets bij mij.

Groeten,

Freddy
Nicootje
Lid
Lid

Bericht door Nicootje »

Mis Freddy, bij U is t altijd alles!!! en tot in de perfectie ;)
brando
Lid
Lid

Bericht door brando »

hey freddy is goed je bent een skukie beter dan mij dus en jij weet hoe die in game is ik zie wel hij is echt super!!!!!!!!!
Spoiler: Open
De Jonker en Schut curtainrail is ooit geskint door Black Panther en huist ergens in een euro trailer pack, en als je het nieuwe schema bedoeld dan maak ik die er ook nog bij, met tanker en reeefer
alleen word dat dan wel in 2012.
zou mischien die tanker en trailer mogen dus het nieuwe schema als je dat wilt dan hoef ik dat niet te maken
ik heb voor de tanker al een helemooie trailer waar dde skin op maakt

hier de link van de tanker die mij wel mooi leek : http://www.sendspace.com/file/fak5zy

en als het kan zou ik graag de reefer dat hij de container vervangt als kan en anders maak ik de skin van mij wat ik al op reefer heb wel op caontainer maar het liefst heb ik de skin op container als kan he anders niet ok ;) ;) ;)

ena ls ik het goed begrijp hoef ik dus de trailers niet te maken???

mvg stefan
Freddy J
Lid
Lid

Bericht door Freddy J »

Nou tuurlijk moet je het eerst zelf proberen Stefan ook ik ben een druk baasje met werk enzo, dus probeer zelf de trailers te maken.

De truck is klaar en daar zitten heel wat uurtjes in, dus na plaatsen van de screens ga ik ff lekker ontspannen:

Screens:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vanacht staat hij in de mail van je Brando

@Nicootje ik hou van perfectie It's All or nothing

En voor alle overige lezers: SVP GEEN PM voor deze truck! HIJ IS EN BLIJFT PRIVË!
(is eigenlijk tegen mijn principes, maar ja meerdere doen het, dus ik doe maar mee)
Alpha1Carlo
Lid
Lid

Bericht door Alpha1Carlo »

Ziet er goed uit Freddy!
Plaats reactie

Terug naar “Trucks”