Pro Cycling Manager
- Davy.de.Fauw
- Lid
Re: Pro Cycling Manager
Heeft een beetje pech. In de klassiekers is hij knecht van Gilbert, de Giro reed hij natuurlijk niet, de Tour viel hij uit, dus zette hij z'n zinnen op de Vuelta, maar die wint hij ook niet. Misschien op het wk over twee weken...
Tja we'll see.
Maar ff terug on-topic: hoe zit het met je carrière?
Maar ff terug on-topic: hoe zit het met je carrière?
- Davy.de.Fauw
- Lid
Heb niet al te veel gespeeld...
Zit nu op Milaan-San Remo. (Ik rij nu een carriere met Leopard). Werd een massasprint tussen 40 man. Mijn Bennati zat erbij, maar zoals je weet ben ik nog niet zo goed in sprinten, dus hij ging veel te vroeg aan en Gilbert ging er nog overheen (2e Bennati). Jammer, maar wel weer puntjes voor het klassement erbij.
Zit nu op Milaan-San Remo. (Ik rij nu een carriere met Leopard). Werd een massasprint tussen 40 man. Mijn Bennati zat erbij, maar zoals je weet ben ik nog niet zo goed in sprinten, dus hij ging veel te vroeg aan en Gilbert ging er nog overheen (2e Bennati). Jammer, maar wel weer puntjes voor het klassement erbij.
Ik heb het ook al een tijd niet meer gespeeld.
Zijn er eigenlijk al goeie DB's uit?
Zijn er eigenlijk al goeie DB's uit?
- Davy.de.Fauw
- Lid
Even terug op Milaan-SR: Kopmannen: Bennati, Gerdemann en Voigt (Cancellara niet meegenomen: Voigt is ook een goede hardrijder en een betere klimmer). Je weet nooit wat een aankomst het wordt. Wilde met Gerdemann op de Passo del Turchino demarreren, maar dat mislukte. Probeerde het weer op de Cipressa, maar ook dat lukte niet. Voigt probeerde het op de Poggio de San Remo, maar hij kwam óók niet weg. Toen zette ik Gerdemann op Bennati, en als een van de weinige kwam Bennati eroverheen. Voigt kon niet de sprint aantrekken, hij belande in een zwart gat en was na zijn aanval direct gelost. Bennati werd dus 2e.
Das wel balen 

- Davy.de.Fauw
- Lid
Fricking basken 

- Davy.de.Fauw
- Lid
Maar snap niet waarom. Sanchez reed mee aan kop. Waarschijnlijk voor Koldo Fernàndez, maar die is toch niet zo goed...?
Nee die is helemaal niet goed en als sanchez voor fernàndez gaat rijden :O
Whut?
Whut?