Pro Cycling Manager
- Davy.de.Fauw
- Lid
Re: Pro Cycling Manager
ik krijg geen treintje voor elkaar. Dan zit ik dus voorin, en komt de sprinter te vroeg op kop. En als hij op kop is, moet je natuurlijk aangaan. Dan gaat hij even snel, en dan staat hij helemaal stil en halen anderenhem in...
Wat ik doe om een treintje te vormen is: Ik klik bij verschillende renners op "blijvend op kop rijden" Als je als eerste je sprinter neemt en vervolgens de anderen krijg je een mooi treintje met je sprinter in de laatste positie. Dan kan je 1 of 2 renners + je sprinter laten sprinten. Maar zoals je zegt valt ie stil en halen anderen hem in 

- Davy.de.Fauw
- Lid
1 keertje zat ik met Bennati achter Cavendish, maar toen stortte die trein in elkaar en toen zakte ik ook weg..
In de handleiding staat achterin uitgelegd hoe je een trein moet vormen.
Maar ik geraak er niet wijs uit
Maar ik geraak er niet wijs uit
- Davy.de.Fauw
- Lid
In m'n boekje staat: Alles op 99, eerste renner op vrije inzet (bolletje), 3 renners waaronder sprinter volgen.
Dat heb ik nog niet geprobeerd...
Mrge maar is ff kijken
Mrge maar is ff kijken
- Davy.de.Fauw
- Lid
sprinter natuurlijk als laatste
en niet zoals in pcm 2009 al op 8 km beginnen, dan red je het niet. Ik zou rond 4 km voor de streep je trein klaarhebben

en niet zoals in pcm 2009 al op 8 km beginnen, dan red je het niet. Ik zou rond 4 km voor de streep je trein klaarhebben
Ja ik denk dat 4 km wel genoeg is 

- Davy.de.Fauw
- Lid
Is wel een stuk realistischer