Kan iemand mij uitleggen hoe ik moet skinnen ik heb wel de progamma's al die je nodig hebt....
Alvast bedankt.
Hoe moet ik skinnen?
-
- Lid
Re: Hoe moet ik skinnen?
zoek op het forum is bij handleidingen en gij zult vinden 

-
- Lid
hey heb jij die programma voor mij ik wil graag me truck veranderen..mcgwire334 schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe ik moet skinnen ik heb wel de progamma's al die je nodig hebt....
Alvast bedankt.
alvast bedankt,,
hey wil jij ook die programma(s) aan my geven aub wil myn truck ook verandere alvast bedankttwentenaar1 schreef:hey heb jij die programma voor mij ik wil graag me truck veranderen..mcgwire334 schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe ik moet skinnen ik heb wel de progamma's al die je nodig hebt....
Alvast bedankt.
alvast bedankt,,
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
De programma's die in de handleidingen staan zijn allemaal vrij verkrijgbaar op internet, google maar gewoon eens en je vindt al heel veel 

inderdaad willem zoek op google dxtmbp ofwat is het nu ook alweer
en er is een goede handleiding voor te skinnen.

willem123456 schreef:De programma's die in de handleidingen staan zijn allemaal vrij verkrijgbaar op internet, google maar gewoon eens en je vindt al heel veel
waarom niet gewoon een antw geven op de vraag, dat sommige niet googlen is bekend, maar beter een antw waar men wat aan heeft dan een antw waar men aan ergert
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
1. Dit topic is al verouderd
2. Ik weet zelf ook echt wel dat sommigen niet googlen, maar op deze site wordt een beetje inzet van eigen kant ook echt wel gewaardeerd
3. Dat je je er aan ergert wijst er ook op dat jij dus ook geen zin hebt om zelf te googlen
4. Vind dit persoonlijk nogal wat een reactie 1 dag na je registratie
2. Ik weet zelf ook echt wel dat sommigen niet googlen, maar op deze site wordt een beetje inzet van eigen kant ook echt wel gewaardeerd

3. Dat je je er aan ergert wijst er ook op dat jij dus ook geen zin hebt om zelf te googlen

Nou ik google eerst en kan ik het niet vinden dan vraag ik.willem123456 schreef:1. Dit topic is al verouderd
ook ik wil graag leren skinnen en er is niet echt iets te vinden vanaf begin of ik moet helemaal verkeerd googlen.
en wat is er verkeerd aan een reactie geven na 1 dag registratie, vindt het hier nog wel mee vallen moet je op emergency4 forum komen daar is het helemaal lachen.
maar goed ik zal niet al te veel reacties plaatsen

- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Skintut's zijn hier genoeg te vinden op het forum