Hoi,
Ik probeerde reeds deze map (http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... =90&t=3750) te spelen, maar bij het laden van het spel loopt GTS vast. Weet iemand de fout of welke versie GTS je ervoor nodig hebt?
Alvast bedankt,
Jurgen.
Poolse map
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: Poolse map
Is die map voor jouw versie van GTS geschikt?

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Hoe kan ik dit zien?
Het staat n.l. niet bij dat topic en ik vind de map erg mooi, weer eens wat anders dan de standaard map.
Het staat n.l. niet bij dat topic en ik vind de map erg mooi, weer eens wat anders dan de standaard map.

er staat dat hij voor gts is, maar bij mij doet hij het juist op ets. misschien moet je het ets eens proberen, misschien doet de map het dan 
vindt de map zelf ook erg mooi

vindt de map zelf ook erg mooi
Oké, dankjewel. Ik ga hem even proberen!:)
Edit: Ik kan niet meer downloaden via Rapidshare, kun je hem misschien even uploaden op een andere uploadsite?:D
Edit: Ik kan niet meer downloaden via Rapidshare, kun je hem misschien even uploaden op een andere uploadsite?:D
- monkeysven
- Ere-Lid
Hier is wel een vaker over gepraat,
dit is nog een beta,
bij mij werkt hij ook niet.
dit is nog een beta,
bij mij werkt hij ook niet.

Ik zal is kijken of ik een goede kan vinden.jurrie100 schreef:Oké, dankjewel. Ik ga hem even proberen!:)
Ik heb hem net gevonden en geprobeerd in ET. Hij laadde de mod wel maar bij het starten van een nieuw spel, bleef hij op het laatst hangen. Welke versie heb je Jupie, dat hij het bij jou wel doet?:)
- monkeysven
- Ere-Lid
Uhh heb je hem geprobeerd met ET ?