Ok, wie kan er hier dan een app bouwen voor Iphone of andere mobiele apparaten?
Mobiele site is wel een plug-in voor Joomla. Voor phpbb weet ik niet, ik zal zo wel even zoeken.
Wat wil je zien op het forum qua nieuwe dingen?
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Wat wil je zien op het forum qua nieuwe dingen?

Normaal gesproken zit dat standaard al bij phpbb ingebouwd hoor, dus is het hier juist verwijderd.
hmm ok, krijg morge me android phone dus zal is kijken.
Kwam ook al een app tegen "Tapatalk" free modus is hij enkel readable en betaald is het ook met reageren enz.
Kwam ook al een app tegen "Tapatalk" free modus is hij enkel readable en betaald is het ook met reageren enz.
Aangezien mensen problemen hebben met zoeken zou wel fijn zijn om een Guide te plaatsen over zoeken.
Ik zou er zelf wel een kunnen maken maar daar moet ik even tijd voor maken. Tenzij iemand anders dat zou willen doen.
Hiermee bedoel ik gewoon goede uitleg over juiste zoekwoorden enzo.
En het zou fijn zijn om in Joomla download script in te zetten en downloads van forum op site zetten in een heel mooie lijst. Met categorien enzo...
Ik zou er zelf wel een kunnen maken maar daar moet ik even tijd voor maken. Tenzij iemand anders dat zou willen doen.
Hiermee bedoel ik gewoon goede uitleg over juiste zoekwoorden enzo.
En het zou fijn zijn om in Joomla download script in te zetten en downloads van forum op site zetten in een heel mooie lijst. Met categorien enzo...
Ja daar zat ik ook al aan te denken ja, want nu is het een beetje rommelig, omdat de helft op de site en de andere helft op het forum staat.Goldy21 schreef: En het zou fijn zijn om in Joomla download script in te zetten en downloads van forum op site zetten in een heel mooie lijst. Met categorien enzo...
ik denk dat die sfeer niet echt nog terug komt maar ik hoop van wel
de nieuwe beheerders doen hun best en dat is al een goed begin en ik hoop dat iedereen hun best ga doen om het hier op deze site weer wat aangenamer te maken ik doe mijn best daarvoor al
mvg Jordan
oja en wat ik wil zien voor nieuwe dingen zijn bij de downloads meer info bv de patch meer duidelijkheid ik heb een map waar patch 1.3 nodig is en ik heb die en die map werkt niet

de nieuwe beheerders doen hun best en dat is al een goed begin en ik hoop dat iedereen hun best ga doen om het hier op deze site weer wat aangenamer te maken ik doe mijn best daarvoor al
mvg Jordan
oja en wat ik wil zien voor nieuwe dingen zijn bij de downloads meer info bv de patch meer duidelijkheid ik heb een map waar patch 1.3 nodig is en ik heb die en die map werkt niet
met de vlam in de pijp

Zever
Er is 1 iemand vertrokken en dat is Erwin, voor de rest is alles nog etzelfde, enkel met wat extra mensen
Liggen zagen over 'sfeer' maakt de sfeer niet beter, dus stop met zulke zever
Zolang er mensen als mantgx zijn die zulke kinderachtige reacties plaatsen omdat hun bericht verwijderd wordt, zullen er strenge maatregelen blijven bestaan
de regels op dit forum passen zich aan naargelang het gedrag van de mensen
Er is 1 iemand vertrokken en dat is Erwin, voor de rest is alles nog etzelfde, enkel met wat extra mensen
Liggen zagen over 'sfeer' maakt de sfeer niet beter, dus stop met zulke zever
Zolang er mensen als mantgx zijn die zulke kinderachtige reacties plaatsen omdat hun bericht verwijderd wordt, zullen er strenge maatregelen blijven bestaan
de regels op dit forum passen zich aan naargelang het gedrag van de mensen
NU ONTOPIC, PIETER WIL WETEN WAT WE TRUG WILLEN ZIEN 

Laatst gewijzigd door mantgx op za 14 aug 2010, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
ik vind het forum op zig wel goed
ik zal verder niks aan het forum veranderen alleen idd de zoekmachine
en wat er eerder gezegt werd over de sfeer is makelijk op te lossen naja makelijk tussen haakjes
is gewoon aardig en fatsoenlijk tegen elkaar blijven ook ben je het niet met een ander eens
maar als wij met z,n allen dat vast houden komt er wel iets meer sfeer
maar goed dat is mijn mening
greetz

ik zal verder niks aan het forum veranderen alleen idd de zoekmachine

en wat er eerder gezegt werd over de sfeer is makelijk op te lossen naja makelijk tussen haakjes

maar als wij met z,n allen dat vast houden komt er wel iets meer sfeer

maar goed dat is mijn mening

greetz
MIJN PC
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g