ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
dagen stil???? laatste post is van gisteravond
Volgens mij was de planning dat eind mei deel 3 uitkwam tenminste dat werd tegen mij gezegd toen ik nog voor de TSM map mapde.
ze zijn met mappen op 42%
-
- Lid
schiet lekker op dan.......... dus niet
het is ook niet het makkelijkste om te doen, en als je het goed wilt doen, vereist het veel tijd.... en de meeste hier werken, of zitten op school, dus de tijd die je er voor nodig hebt, is moeilijk te vinden.....
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

met een beetje (veel) vertraging ben ik nu ook door de uitbreiding aant crossen 
een paar schoonheidsfoutjes niet te na genomen mag ik ieder van jullie makers feliciteren met een prachtig werk ?
en een speciaal opgestarte staande ovatie voor de ontwerper(s) van de stad rome !!!!

een paar schoonheidsfoutjes niet te na genomen mag ik ieder van jullie makers feliciteren met een prachtig werk ?
en een speciaal opgestarte staande ovatie voor de ontwerper(s) van de stad rome !!!!
-
- Lid
Wanneer komt 3.0 nou uit..
als jij het sneller kan doe het dan zelf. een map maken is echt niet zo makkelijk en zolang iedereen hier maar blijft zeuren wanneer hij uitkomt duurt het alleen maar langer.BiglifeRPG schreef:Wanneer komt 3.0 nou uit..
ik snap je wel hoor, als je een mooie map wilt maken, moet je er veel tijd insteken....
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

-
- Lid
ja maar dan moet je em wel mooi maken . niet zoals de eerste delen
scandinavie map dat is pas kwaliteit
scandinavie map dat is pas kwaliteit