hallo heeft iemand een link waar ik een lichtbak zou kunnen bemachtigen voor op een daf!?
mvg pedro
lichtbak
- truckerfan
- Lid
Re: lichtbak
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 13&t=13283 deze lichtbak kun je ook op de Daf gebruiken 

Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
inderdaad, en hij ziet er goed uit (vind ik)
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

- truckerfan
- Lid
Klopt, en makkelijk skinbaar en hij geeft ook nog eens licht met je eigen naam! (als je alles goed doet) 

Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
- stefanneke
- Lid
kun je die lichtbak niet apart hebben zonder al die andere lichten?
dat is al vaker gevraagd op het forum, maar dat ik weet, is dat nog niet gedaan, helaas weet ik zelf ook niet hoe dit moet, wand ik zou het zelf ook graag willen
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Dat kan wel. Aan de hand van de skins kun je zien welke bestanden bij de lichtbak horen.
Kijk tussen de texturebestanden welke degene met "highway to hell" is. Onthou die bestandsnaam en kijk dan tussen de sii bestanden welke daarvan naar die texture wijst en welke pmd/pmg daarbij hoort. Je kunt dan alles uit de mod verwijderen behalve de bestanden die bij de lichtbak horen. De map "share" zou ik voor de zekerheid laten staan.
Wat mij er nog van weerhoudt die lichtbak te downloaden zijn de dakbeugel die er boven hangt (die zit er dus aan vast) en de zwaailampbeugels. Die zitten mij ook in de weg
Kijk tussen de texturebestanden welke degene met "highway to hell" is. Onthou die bestandsnaam en kijk dan tussen de sii bestanden welke daarvan naar die texture wijst en welke pmd/pmg daarbij hoort. Je kunt dan alles uit de mod verwijderen behalve de bestanden die bij de lichtbak horen. De map "share" zou ik voor de zekerheid laten staan.
Wat mij er nog van weerhoudt die lichtbak te downloaden zijn de dakbeugel die er boven hangt (die zit er dus aan vast) en de zwaailampbeugels. Die zitten mij ook in de weg

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
zoals jullie zien ben ik beetje bij beetje m,n wagen aan het op bouwen ,
is er iemand die voor mij de onderste verstralers wat omhoog kan zetten !?
ze staan wat telaag .
jammer genoeg heb ik geen zmodeler3 om het zelf aantepassen

alvast bedankt
is er iemand die voor mij de onderste verstralers wat omhoog kan zetten !?
ze staan wat telaag .
jammer genoeg heb ik geen zmodeler3 om het zelf aantepassen

alvast bedankt

moet je er een modje in zetten om de lichtbak te laten branden of zo ?
of wat zou ik moeten doen ?
of wat zou ik moeten doen ?

Gebruik je Photoshop? Bij "lagen" zit ook een tabje met kanalen of channels. Daarbij staat een Alpha Channel, die moet je zo zien aan te passen dat doorschijnende delen wit zijn en de rest zwart.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...