Wat kan er eventueel beter nog ?
Re: Wat kan er eventueel beter nog ?
Tijd om up te daten naar 1.2.5 maat, SCS heeft licenties van Scania, MAN, DAF en Renault 

-
- Lid
Wat zeurt iedereen dat je de boot niet op kan?! als je eerst de game gaat spelen zie je dat je gewoon de boot op kan xd
(Dover-Calais Calais-Dover)
(Dover-Calais Calais-Dover)
ik let er niet zo op of ik er wel of niet op kan zolang dat ik maar naar de plek kan waar ik naartoe wil 

met de vlam in de pijn 

Alsje overal boot op moet rijden is het ook niet meer leuk..
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
het zou ook mooi zijn als je zelf de trein op kunt rijden en er weer af dn moet je hem er tog recht op zien te krijgen lijkt me wel lachen
Je kunt toch ook overal de trein op rijden? 

ja ma ik bedoel gwn de wagons op en aan de voorkant er weer af
- Barry Butsers
- Lid
Dan zou ik als ik jou was eerst maar eens even de game gaan spelen voordat je commentaar geeft. Je kunt gewoon op de boot rijden, op het traject Dover-Calais (ook al eerder aangegeven door jztrucking.crazyV8driver schreef:Het is een erg leuk spel, maar er zijn toch wel een aantal dingen die beter kunnen.
- Het overige verkeer staat soms ineens hard op de rem waardoor ze ineens stil staan.
- Het staat vaak slecht aangegeven hoe hard je ergens mag.
- Wat bij ETS 1 wel kon en bij ETS 2 niet meer, als je de boot naar de UK pakt, mag je niet meer zelf de boot oprijden. Erg jammer!!
- Vrachtwagens zijn veel te duur, en worden pas bij een te hoog level vrijgegeven. Je bent bijv. erg lans bezig om een R730 te kunnen kopen.
- Op alle merken auteurrechten krijgen, weet dat dit moeilijk is maar nu hebben Scania En MAN dit wel maar de rest niet..
Ook Daf en Renault hebben gewoon autersrechten.
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
- Ray50
- Lid
Wat mij betreft mogen er ook wel nieuwe opdrachten worden ingevoerd. Zoals bijzonder grote vrachten met begeleiding.
Militaire vrachten kan ook. Bergingsopdrachten is ook een optie.
Een manager functie waarbij de tijd net zo snel gaat als bij het rijden. Zelf opdrachten toewijzen aan je chauffeurs.
Militaire vrachten kan ook. Bergingsopdrachten is ook een optie.
Een manager functie waarbij de tijd net zo snel gaat als bij het rijden. Zelf opdrachten toewijzen aan je chauffeurs.
Dat is een lastig punt. Nu is het "de tijd gaat wel erg snel". Als dit zal worden aangepast wordt het "De steden liggen wel erg dicht bij elkaar, je bent in anderhalf uurtje heel Europa door".Ray50 schreef:Een manager functie waarbij de tijd net zo snel gaat als bij het rijden.
Het blijft altijd het één of het ander
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...