Bank
-
- Lid
Re: Bank
Krijg je een deurwaarder aan je deur.fcvd schreef:Wat gebeurd er als me lening afsluit en je kan niet terug betalen?
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
- Barry Butsers
- Lid
Sta je in het rood, maar ik heb 291.000 euro in het rood gestaan, dus het kan nogal wat leien 

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
- stefboy897
- Lid
Je krijgt geld van de bank om je lening af te lossen
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
?? Dat is echt onrealistisch. En heb er nooit last van gehad.stefboy897 schreef:Je krijgt geld van de bank om je lening af te lossen
WAT? ZWARTE KAT!
Het is ook niet allemaal goed geregeld met bank vind ik.
Was beter geweest als je pas vanaf level 8 a 10 lening zou kunnen nemen en dan ook niet meer dan 100k.
Hoe het nu is dat je in begin 500k kan lenen vind ik niks, spel is eigenlijk al aan begin voor groot deel verpest. Want je verdient eigenlijk niet voor je truck, je koopt het van bank geld en betaalt dan terug.
Was beter geweest als je pas vanaf level 8 a 10 lening zou kunnen nemen en dan ook niet meer dan 100k.
Hoe het nu is dat je in begin 500k kan lenen vind ik niks, spel is eigenlijk al aan begin voor groot deel verpest. Want je verdient eigenlijk niet voor je truck, je koopt het van bank geld en betaalt dan terug.
- biochazard
- Lid
je verdiend wel voor je truck net als in het echt kan je toch ook niet een truck gelijk kopen leen je toch ook geld dat je af betaal met vrachtenFJBungy schreef:Het is ook niet allemaal goed geregeld met bank vind ik.
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........