ik hoop of iemand miscien de fout of reden weet
mvg stefan

Op een Duitse site las ik dat je bij dit pakket eigenlijk geen andere mods mag installeren. Dat bij Mercedes heeft iets te maken met verschillende versnellingsbakken aanschaffen. Geen idee of je dat moet unlocken.brando schreef:hey allemaal ik hbe ene vraagje ik be gezien bij downloads dat deze is geplaats en heb hem gelijk gedownload want zag dat er nieuwe dingne dan in game kwamen nu hbe ik hem gedownload en geinstaleert maar er is niks veranderdt in game ook bij de mecedes actros staat op het plaatje dat daar een exstra iets is bijgekomen maar bij mij in de game is dat ook niet het geval weet iemand miscihen wat het probleem kan zijn en of wat ik mischien fout heb gedaan ??
mvg stefan![]()
Bart schreef:Op een Duitse site las ik dat je bij dit pakket eigenlijk geen andere mods mag installeren. Dat bij Mercedes heeft iets te maken met verschillende versnellingsbakken aanschaffen. Geen idee of je dat moet unlocken.brando schreef:hey allemaal ik hbe ene vraagje ik be gezien bij downloads dat deze is geplaats en heb hem gelijk gedownload want zag dat er nieuwe dingne dan in game kwamen nu hbe ik hem gedownload en geinstaleert maar er is niks veranderdt in game ook bij de mecedes actros staat op het plaatje dat daar een exstra iets is bijgekomen maar bij mij in de game is dat ook niet het geval weet iemand miscihen wat het probleem kan zijn en of wat ik mischien fout heb gedaan ??
mvg stefan![]()
'RudyFaasse schreef:Wat zit er eigenlijk allemaal in die mod?
En werkt het samen met andere mods, bijv. Physic mod en sound mods?
Bart schreef:Ik wil jou hier nog wel eens een slotje op zien gooien haha
haha nee dta bedoel ik inderdaadt niet bart hahajztrucking schreef:Hij bedoelt dat hij toestemming geeft voor een slotje.