(sorry,wokko beheerders, oftopic)

Ben totaal met je eens.gijsy123 schreef:op het moment als je kijkt naar de laaste kaarten valt het nog wel mee hoe Nvidia & AMD tegen over elkaar presteren en de prijzen liggen wel redelijk gelijk.
en eigelijk van amd heeft beter koeling of nvidia is ook onzin ( bijna meestal )
gijsy123 schreef:dat is het leuke dat is de reverence cooler nog( standard koeler)(voor mensen die dat niet weten )
Kort gezegd koop wat je nodig hebt, om koeling hoef je het echt niet te laten,door bijv amd te nemen ipv Nvidia verschil is er niet.
zeg je ik wil 3D koop nvidia die heeft dit wat beter voor elkaar dan amd. namelijk nvidia gebruikt stereoscopic 3d.
wil je meerdere schermen op 1 kaart aansluiten ga voor amd die heeft dit weer super. elke fabrikant heeft zijn voor en nadelen
beide super fabrikanten maar breng niet de wereld in dat de 1 beter is dan de ander, zeg het dan goed en zeg nvidia is voor mij meer een passende gpu en amd niet(of andersom )
want dat is het. ( mijn mening en die delen er meer denk ik! )
(wacht maar op de amd 7990 komt waarschijnlijk versie met 6gb gddr5 memory en 1 met 12 gb)
greetings![]()