G.Kamminga Internationaal Transport
Re: G.Kamminga Internationaal Transport
ik stop met het maken en rijden van gemode trucks dit doordat ze het gwn niet meer doen de trucks die het eerstwel deden hebben nu allemaal problemen tot dat fatsoenlijk werkt blij fik wel lekker mappen
wtf man das echt klote, je maakte altijd bruut spul nja hope dat je net zo goed als rick wordt met mappe maar denk!
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
aah jammer
scheelt weer 100 top trucks in de week
scheelt weer 100 top trucks in de week
IK WORDT WAKKER,DOE EEN PLASJE,STAP UIT BED EN DENK....
'VEREK DAT HAD ANDERSOM GEMOETEN!'
- Harald1225
- Lid
GJ
Jammer man tis erg sonde dat je stopt
:'(
Jammer man tis erg sonde dat je stopt

"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
Ik ken je wel niet zo goed, maar ik sluit me wel bij de overige aan; je maakte mooi spul kerel, echt jammer dat het niet wil zoals jij dat wil en dat is voor mij de belangrijkste reden geweest niet meer te modden, het lukt toch niet.
Wel wens ik je heel veel succes met alle andere dingen die je hier nog gaat doen,
Groeten,
Freddy
Wel wens ik je heel veel succes met alle andere dingen die je hier nog gaat doen,
Groeten,
Freddy
Heb je ooit kunnen modden dan?Freddy J schreef:Ik ken je wel niet zo goed, maar ik sluit me wel bij de overige aan; je maakte mooi spul kerel, echt jammer dat het niet wil zoals jij dat wil en dat is voor mij de belangrijkste reden geweest niet meer te modden, het lukt toch niet.
Groeten,
Freddy

Het is mij 1 keer in de jaren dat ik bezig ben gelukt ja, maar daarna nooit meer~Yøeri schreef:Heb je ooit kunnen modden dan?Freddy J schreef:Ik ken je wel niet zo goed, maar ik sluit me wel bij de overige aan; je maakte mooi spul kerel, echt jammer dat het niet wil zoals jij dat wil en dat is voor mij de belangrijkste reden geweest niet meer te modden, het lukt toch niet.
Groeten,
Freddy