Screenshot. In Progress
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Re: Screenshot. In Progress
weet ik niet
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Al eerder heb ik geschreven in een ander topic dat ik er geen geduld voor heb en daar dus niet meer aan begin, het skinnen ligt mij beter dus hou ik me daar mee bezig.LouisD schreef:Waarom dan al die mod request?
Trouwens wat is er verkeerd aan skinners LouisD? Zijn wij minder?
Voor de allerlaatste keer: Modders hebben skinners nodig en andersom en als je er anders ver denkt dan is dat jammer of zoals de Tsjeggen zeggen: Skoda!
Voor de overige lezers ik hou me liever bezig met skinnen en combineren van bestanden daarmee kun je ook bereiken wat je wil, en heb je niet altijd mods en modders nodig.
Ik heb niets tegen integendeel zelf maar dan moet je ook niet zeggen dat je een passende cabine hebt gebouwd en het was ook een gewone vraag dus daarom hoef je niet direct op je paard te springuuuh jonguh ****
Nounou blijkbaar ben je op een hoger paard gesprongen kerel en gooien met vleeswaren getuigt van zwakheid.LouisD schreef:Ik heb niets tegen integendeel zelf maar dan moet je ook niet zeggen dat je een passende cabine hebt gebouwd en het was ook een gewone vraag dus daarom hoef je niet direct op je paard te springuuuh jonguh ****
Bovendien schreef ik dit:
Voor de overige lezers ik hou me liever bezig met skinnen en combineren van bestanden daarmee kun je ook bereiken wat je wil, en heb je niet altijd mods en modders nodig.
Ik kan je een adviesje geven: Koop een bril!

Team TruckSimulators.nl
mooi zo 

Mijn volgende project:
In mijn blog staat de geschiedenis hoe ik aan, en met deze truck bezig ben:

De trailer volgt nog
In mijn blog staat de geschiedenis hoe ik aan, en met deze truck bezig ben:

De trailer volgt nog