WOW! Ziet er al een heel stuk beter uit man, bedankt hoor en doe het kalm aan Carlo en de vriend van je, het heeft absoluut geen haast.
Die skin bestaat uit 3 of 4 files geloof ik, dus neem de tijd aub ik vind het al super dat jullie het voor me willen doen,
Groeten,
Volvo FH16 700 veranderen
-
- Lid
Re: Volvo FH16 700 veranderen
Morgen krijg je van mij in ieder geval de vrachtwagen zonder lichtbak, en zodra ik daar klaar mee ben stuur ik hem door naar die vriend van mij en die zou er ook mee bezig gaan.
Ik denk dat het tot maximaal eind van de week duurt voordat hij er ook klaar mee is, hij is namelijk erg druk op het moment.
Maarja, ik ben blij dat ik nu eindelijk wat voor je terug kan doen.
Ik denk dat het tot maximaal eind van de week duurt voordat hij er ook klaar mee is, hij is namelijk erg druk op het moment.
Maarja, ik ben blij dat ik nu eindelijk wat voor je terug kan doen.

Elkaar helpen is toch het mooiste wat er is en ik heb je graag geholpen Carlo, en als ik je weer wat hebt vraag het me maar kerel en als jullie (jij en die vriend) eens wat te skinnen hebben dan kun je het zeggen
-
- Lid
Nou Freddy, ik zal je even blij maken.
Het resultaat:

Ik stuur je zo de downloadlink via PM.
Carlo.
Het resultaat:

Ik stuur je zo de downloadlink via PM.
Carlo.

Geweldig bedankt Carlo en als ik wat voor je terug kan doen hoor ik het wel, echt Super!
Ik ga hem meteen even uitprberen, echt super bedankt!
Hier mag een slotje op.
Ik ga hem meteen even uitprberen, echt super bedankt!
Hier mag een slotje op.
- Harald1225
- Lid
dik man
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
-
- Lid
Ik ben blij dat je er tevreden over bent!
Laat het me trouwens even weten als hij publiek komt, dan zet ik mijn versie ook wel bij downloads.
Laat het me trouwens even weten als hij publiek komt, dan zet ik mijn versie ook wel bij downloads.
- monkeysven
- Ere-Lid
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |